پنل خورشیدی عشایری را می توان یک ژنراتور تولید برق معرفی کرد که تفاوت عمده ای با ژنراتورهای دیزلی دارد. مهمترین تفاوت این نوع از محصولات با ژنراتورهای دیزلی این است که این نوع از محصولات سوخت های فسیلی را به انرژی الکتریسیته نیز تبدیل می کنند در حالی که این نوع از محصولات نور خورشیدی را به انرزی الکتریسیته تبدیل می کنند.

همچنین در ژنراتورهای دیزلی شاهد آلودگی های زیست محیطی و آلودگی های صوتی هستیم و به دلیل قیمت بالای سوخت تولید برق توسط این سیستم ها بسیار پرهزینه خواهد بود.

ولی در پنل های خورشیدی از نوع عشایری به دلیل اینگه نور خورشید به انرژی برق تبدیل می شود نه تنها تولید انرژی بسیار ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود، بلکه آلودگی صوتی و زیست محیطی را به همراه ندارد.

لازم به ذکر است که سازندگان می توانند انواع پکیج های عشایری از نوع خورشیدی را در توان های مختلف طراحی کنند که یکی از این توان ها را می توان به توان 80 وات اختصاص داد.

در ادامه این نوشته قصد داریم تا اطلاعات بیشتری را از این محصولات در اختیار شما قرار دهیم.

این اطلاعات بصورت زیر در اختیار شما خوانندگان قرار خواهد گرفت.

استفاده از پکیج های سولار در توان 80 وات چه موارد مصرفی خواهد داشت؟

شرکت های فعال در زمینه فروش انواع پکیج های سولار در توان 80 وات کدام موارد است؟

 

استفاده از پکیج های سولار در توان 80 وات چه موارد مصرفی خواهد داشت؟

باید بدانید که انواع پنل های خورشیدی عشایری در توان 80 وات از یک عدد پنل خورشیدی 80 وات و یک عدد باتری 65 آمپر ساخته شده است و این سیستم قادر است تا در یک روز 650 وات انرژی را تولید کرده و در باتری پشتیبانی ذخیره کند.

ادامه این نوشته توضیح خواهد داد که انواع پکیج های عشایری خورشیدی در توان 80 وات برای چه مصارفی مناسب هستند؟

مصارف این سیستم های خورشیدی 80 واتی شامل:

شارژ لپ تاپ

روشن سازی یک عدد پروژکتور

شارژ چراغ قوه

روشن سازی لامپ های کم مصرف

شارژ تلفن همراه

 

شرکت های فعال در زمینه فروش انواع پنل خورشیدی عشایری در توان 80 وات کدام موارد است؟

با توجه به این که این نوع از پنل های عشایری از نوع خورشیدی و در توان 80 وات قیمت ارزان دارند و در بازارهای داخلی با قیمت تقریبی 8.500.000 تومان به فروش می رسند، در نتیجه می توان گفت که تولید این محصولات تولیدکننده برق افزایش خواهد یافت.

در این قسمت از متن می توان شرکت های فعال در زمینه فروش انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری و در توان 80 وات را مشخص کنیم.

شرکت های فعال شامل:

سوراسل

یورونت

پاور لایت

کویرسولا

پاور کینگ

کامیسف

سونر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *