پنل خورشیدی عشایری در توان های مختلف ساخته می شود. توان های تولیدی این سیستم ها را می توان از توان 20 وات تا توان 380 وات برای این نوع از محصولات nv نظر گرفت. باید گفت که توان تولیدی رابطه مستقیم با ظرفیت سیستم دارد.

در واقu هر چه توان تولیدی سیستم بالاتر باشد می توان نتیجه گرفت که برای ساخت آن از تجهیزات قوی تری استفاده شده است و هر چه تجهیزات مورد استفاده قوی تر باشد میزان جذب نور بیشتر بوده و در نتیجه برق تولید شده بیشتر خواهد بود.

همچنین در این نوع از پنل های خورشیدی عشایری ظرفیت ذخیره انرژی تولید شده نیز بیشتر خواهد بود. در بین تمامی توان های تولیدی می توان گفت که انواع پکیج های عشایری از نوع خورشیدی در توان 325 وات یکی از بزرگترین و پرقدرتدرین ژنراتورهای تولید برق است.

در ساخت این سیستم های خورشیدی از دو عدد پنل خورشیدی 325 وات استفاده شده و همچنین مجهز به دو عدد باتری 100 آمپر جهت ذخیره سازی انرژی می باشد.

همچنین در این قسمت از نوشته قصد داریم تا اطلاعات جامعی را از این نوع محصولات تولید الکتریسیته در توان 325 وات در اختیار شما قرار دهیم.

تجهیزات مورد استفاده در پکیج های سولار در توان 325 وات چه ظرفیت هایی دارند؟

این قطعات مورد استفاده در پکیج های سولار در توان 325 وات چه ساختاری دارند؟

 

تجهیزات مورد استفاده در پکیج های سولار در توان 325 وات چه ظرفیت هایی دارند؟

باید یادآوری کرد که تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در پنل های خورشیدی عشایری در توان 325 وات از اهمیت زیادی برخوردار هستند. در واقع این نوع از تجهیزات در انواع پکیج های تولید کننده انرژی الکتریسیته در توان 325 وات از ظرفیت های خاص و بالایی برخوردار می باشند.

در این قسمت از نوشته قصد داریم تا ظرفیت تجهیزات الکتریکی مورداستفاده در انواع سیستم های خورشیدی تولیدکننده برق را معرفی کنیم.

ظرفیت تجهیزات مصرفی در این نوع از سیستم ها شامل:

2 عدد پنل 325 وات

1 عدد شارژکنترلر 20 آمپر

2 عدد باتری 100 آمپر

1 عدد اینورتر

کابل پنل

1 عدد یخچال 5 فوت

 

این قطعات مورد استفاده در پنل خورشیدی عشایری در توان 325 وات چه ساختاری دارند؟

علاوه بر توان تولیدی و ظرفیت تجهیزات مورد اسفاده می توان گفت که نوع ساختار نیز از اهمت زیادی برخوردار است. قصد داریم در این بخش از متن نوع ساختار قطعات الکتریکی مورد استفاده در انواع سیستم های تولیدکننده برق در توان 325 وات را مشخص کنیم.

نوع ساختار تجهیزات مورد استفاده در این نوع از ژنراتورهای خورشیدی از نوع عشایری را می توان بصورت زیر معرفی کرد.

پنل: مونوکریستال

شارزکنترلر: pwm

باتری: ژل

اینورتر: تمام سینوسی

کابل پنل: ضدآب

یخچال: DC

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *