پنل خورشیدی عشایری نوعی سیستم تولید کننده انرژی الکتریسیته است که با جدیدترین تکنولوژی ها توسط متخصصات حوزه سیستم ها خورشیدی ساخته شده است.

شرکت های زیادی در سرتاسر جهان خود را تولیدکننده این نوع از سیستم ها تولید برق معرفی می کنند. باید به جرات بگوییم که بسیاری از این شرکت ها در داخل کشورمان ایران مشغول فعالیت هستند.

نمونه های پنل خورشیدی عشایری توسط تولیدکنندگان داخلی نسبت به نمونه های خارجی دارای مزیت های زیادی است. مهمترین مزیتی که می توان برای این نوع از سیستم ها خورشیدی عشایری ایرانی در نظر گرفت 18 ماه ضمانت و 3 سال خدمات پس از فروش برای این محصولات است که باعث می شود تا بازارهای فروش این محصولات به بازارهای رقابتی تبدیل شوند.

ادامه این مقاله قصد دارد تا در مورد انواع ژنراتورهای تولید جریان الکتریسیته از نوع خورشیدی و عشایری بیشتر توضیح دهد بنابراین دو عنوان زیر را معرفی خواهیم کرد.

عنوان ها شامل دو مورد زیر خواهند بود.

مزیت های پکیج های خورشیدی ایرانی کدام موارد است؟

پکیج های خورشیدی ساخت ایران چه کربردهایی دارند؟

 

مزیت های پکیج های خورشیدی ایرانی کدام موارد است؟

در قسمت مقدمه توضیح دادیم که انواع پنل های خورشیدی عشایری توسط کشورهای زیادی تولید می شوند که یکی از این کشورها کشورمان ایران است.

محصولات تولید برق که با نام تجاری پکیج های عشایری از نوع سولار در بازارهای تجاری شناخته می شوند دارای تنوع زیادی هستند. این تنوع را می توان تنوع در توان تولیدی، تنوع در ساختار تجهیزات و همچنین تنوع در کیفیت این محصولات دانست.

در این بین محصولات تولید برق که توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید می شوند مزیت های قابل توجهی دارند که باعث شده تا سیستم های تولید شده قابل رقابت با سیستم های خورشیدی خارجی باشند.

در این قسمت از نوشته می خواهیم به مزیت های این نوع از ژنراتور های تولید برق از نوع عشایری صحبت کنیم. مزیت این محصولات تولید برق شامل:

وزن کم

قیمت ارزان

کیفیت مطلوب

ابعاد کوچک

تولید برق 220 ولت

قابلیت حمل و جابه جایی

تولید برق 12 ولت

 

انواع پنل خورشیدی عشایری ساخت ایران چه کارکردهایی دارند؟

در قسمت قبلی در مورد مزیت های این نوع از سیستم های پنل عشایری از نوع خورشیدی صحبت کردیم و به تعدادی از مهمترین مزیت های این نوع از سیستم های تولید برق اشاره کردیم.

حال قصد داریم تا در این قسمت به کارکردهای این نوع از محصولات تولید برق اشاره کنیم.

کارکرد این سیستم ها شامل:

روشن کردن تلویزیون

اتصال یخچال

روشن کردن دریل

اتصال پنکه

روشن کردن سنگ فرز

شارژ تلفن همراه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *