پنل خورشیدی عشایری که در توان 380 وات تولید می شود از قابلیت ها و کارایی های بالایی برخوردار است و در بازارهای تجاری داخلی با قیمت ارزان و مناسب قیمت گذاری می شود.

باید گفت که این نوع از سیستم ها مانند ژنراتور تولید برق عمل می کنند و وظیفه اصلی آن ها نیز این است که در طول روز نور تابشی خورشیدی را توسط پنل خورشیدی جذب می کنند. با جدب نور خورشیدی رد طول روز سلول های خورشیدی بلافاصله آن را تبدیل به انرژی الکتریسیته کرده که این برق تولیدی زمینه اصلی تولید روشنایی در شب را فراهم می سازد.

باید گفت که پنل های خورشیدی از نوع عشایری در توان 380 وات را می توان یکی از پرقدرترین این محصولات دانست که قادر است تا در یک روز به اندازه 4 کیلو وات برق تولید کرده و آن را ذخیره کند.

برای اینکه بتوانیم اطلاعات بیشتری را از این محصولات در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم، قصد داریم تا دو عنوان زیر را معرفی کنیم.

وسایل برقی که می توان توسط این پکیج سولار در توان 380 وات روشن کرد کدام موارد است؟

قیمت گذاری این نوع از پکیج های سولار در توان 380 وات به چه عواملی بستگی دارند؟

 

وسایل برقی که می توان توسط این پکیج سولار در توان 380 وات روشن کرد کدام موارد است؟

با توجه به اینکه در ساخت این نوع از سیستم های پنل های خورشیدی عشایری از پنل خورشیدی 380 وات استفاده شده است و همچنین این سیستم ها قابلیت ارتقاع را دارند بنابراین نوع شارژ کنترلر مصرفی mppt بوده و همچنین نوع اینورتر تمام سینوسی خواهد بود.

بنابراین استفاده از وسایل برقی متنوع با استفاده از این سیستم ها به سادگی صورت خواهد گرفت. در ادامه این قسمت از نوشته قصد داریم تا وسایل برق که می توان با استفاده از این سیستم ها مورد استفاده قرار داد را مشخص کنیم.

وسایل برقی مورد استفاده شامل:

یخچال

تلویزیون

شارژ تلفن همراه

لامپ

شارژ لپ تایپ

دریل

سنگ فرز

پروژکتور

شارژ چراغ قوه

 

قیمت گذاری انواع پنل خورشیدی عشایری در توان 380 وات به چه عواملی بستگی دارند؟

عواملی که می تواند بر روی قیمت این نوع از پکیج های پنل خورشیدی تاثیرگذار باشد نیز بسیار متنوع هستند و باعث می شوند قیمت نهایی این نوع از ژنراتورهای تولید برق از نوع خورشیدی و در توان 380 وات قابل کنترل باشد.

ادامه این نوشته اطلاعات بیشتری را در مورد قیمت گذاری این محصولات در اختیار شما قرار می دهد.

عامل های موثر در قیمت گذاری شامل:

تجهیزات

طراحی

شرکت سازنده

نوع ساختار

کاربردها

میزان استفاده

طول عمر

میزان تولید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *