پروژکتور خورشیدی بصورت عمده در دو نوع خیابانی و دیواری طراحی و تولید می شوند که در بازارهای تجاری قیمت بسیار ارزان و مناسبی دارد.

 

پروژکتور های خورشیدی

لازم است بگوییم که پروژکتور های خورشیدی نسل جدیدی از لامپ های روشنایی هستند. این نوع از چراغ های تولیدکننده نور توانسته اند در کمترین زمان ممکن جایگاه خوبی را در بازارهای تجاری و در بین کاربران بدست آورند. این نوع از سیستم های تولیدکننده روشنایی ساز و کار بسیار جالب دارند.

اگر بخواهیم بصورت خلاصه در مورد ساز و کار این نوع از سیستم ها صحبت کنیم می توانیم بگوییم که این محصولات قادر هستند تا نور تابشی آفتاب را جذب کرده و آن را به برق مصرفی جهت تامین روشنایی تبدیل کنند. همچنین این محصولات تولیدکننده روشنایی قادر هستند تا برق تولید شده را به مدت طولانی ذخیره کنند.

با توجه به امکان ذخیره انرژی در این نوع از محصولات تولیدکننده انرژی الکتریسیته می توان گفت که این سیستم ها مزایا و کاربردهای زیادی دارند. مهمترین کاربردهایی که می توان برای این نوع از سیستم های تامین کننده نور و روشنایی در نظر گرفت این است که می توانند بدون نیاز به برق سراسری و بدون نیاز به سیم کشی در مناطق دور افتاد نور مورد نیاز را تامین کنند.

همچنین این سیستم های تولید روشنایی از نوع سولار قادر هستند تا روشنایی را به مدت 10 ساعت تا 12 ساعت از شب تا صبح تامین کنند. البته گفتنی است که این نوع از چراغ های سولار مجهز به سنسور فتوسل هستند و قابلیت این را دارند که بصورت خودکار با غروب آفتاب روشن شده و بصورت خودکار با طلوع آفاب خاموش شود.

به هر حال باید یادآوری کرد که این نوع از سیستم های چراغ سولار از نوع پروژکتوری دارای تنوع زیادی هستند که این تنوع شامل تنوع در توان تولیدی و حتی تنوع بر اساس نوع ساختار می باشد.

 

پروژکتور خورشیدی خیابانی

باید بگوییم که یکی از انواع سیستم های چراغ های تولیدکننده روشنایی انواع پروژکتورهای خورشیدی از نوع خیابانی هستند. با توجه به نام گذاری که برای این محوصلات در نظر گرفته شده است می توان نتیجه گرفت که نوع ساختار این چراغ های سولار به گونه ای است که برای تامین روشنایی خیابان ها مناسب تر هستند.

با توجه به اینکه این نوع از لامپ های سولار در خیابان ها قابلیت نصب و راه اندازی را خواهند داشت در نتیجه باید نوع ساختار آن ها به گونه ای طراحی شود که قابلیت نصب و راه اندازی در فضای بیرون را داشته باشد. این نوع از چراغ های سولار که در فضای بیرون و خیابان ها نصب می شوند اغلب با گواهی ضدآب IP67 طراحی و ساخته خواهند شد.

همچنین به دلیل اینکه هدف اصلی تامین روشنایی در خیابان ها و معابر است بنابراین به روشنایی زیادی در شب نیاز داریم در نتیجه طراحان این نوع از محصولات تویدکننده نور و روشنایی از نوع خیابانی را در توان های بالا تولید می کنند.

توان های تولیدی که می توان برای این نوع از سیستم های تامین روشنایی از نوع سولار در نظر گرفت شامل موارد زیر خواهد بود.

توان تولیدی این سیستم ها شامل:

چراغ های سولار خیابانی در توان 100 وات

لامپ های خورشیدی خیابانی در توان 150 وات

محصولات روشنایی خیابانی در توان 200 وات

سیستم های تولید روشنایی خیابانی در توان 300 وات

لامپ های روشنایی خیابانی در توان 400 وات

پروژکتور های خورشیدی خیابانی در توان 600 وات

 

پروژکتور خورشیدی دیواری

در قسمت قبل در مورد یکی از انواع چراغ های سولار توضیحاتی را ارئه دادیم. در این قسمت می توانیم نوع دیگری از این محصولات تولیدکننده نور و روشنایی را معرفی کنیم. باید بگوییم که پروژکتور های خورشیدی از نوع دیواری یکی از انواع چراغ های سولار هستند. این محصولات نیز مانند چراغ های سولار خیابانی قابلیت نصب در فضای بیرونی را دارند و با گواهی ضدآب طراحی می شوند.

این نوع از چراغ های تامین کننده نور از نوع سولار طوری طراحی و ساخته می شود که قابلیت نصب بر روی دیوار را دارند بنابراین با نام تجاری انواع پروژکتور های خورشیدی دیواری به فروش می رسند.

این نوع از چراغ های روشنایی محصولات پرمصرفی هستند که به دلیل قابلیت ها و کارایی هایی که دارند افراد زیادی تمایل دارند تا برای تامین روشنایی محوطه های منازل خود به جای سیم کشی های برق شهری از این دستگاه های روشنایی استفاده کنند. باید گفت مهمترین قابلیت های این محصولات که باعث شده است تا استفاده از آن ها در کمترین زمان ممکن افزایش یابد شامل:

تولید برق در مناطق دور افتاده

راه اندازی آسان

تامین روشنایی به مدت 12 ساعت

قابلیت ذخیره انرژی

امکان نصب در شرایط بارانی

تولید روشنایی در محیط های فضای باز

قابلیت نصب در ارتفاع های بین 4 متر تا 8 متر

تولید روشنایی در محیط های فضای بسیته

 

قیمت پروژکتور های خورشیدی

3 قسمت قبلی در مورد نوع و ساختار این نوع از چراغ های تولیدکننده نور و روشنایی صحبت کرد. حال در این قسمت قصد داریم در مورد موضوع مهمی صحبت کنیم که مسلما برای هر خریداری بسیار جذاب است. در این بخش قصد داریم در مورد قیمت پروژکتور های خورشیدی صحبت کنیم.

همانطور که می دانید قیمت انواع لامپ های تولیدکننده روشنایی از نوع سولار مانند دیگر محصولات خورشیدی به توان تولیدی، نوع ساختار، نوع طراحی، شرکت سازنده و حتی تجهیزات مورد استفاده بستگی دارد.

ما می خواهیم در این قسمت از نوشته قیمت این نوع از لامپ های سولار از نوع پروژکتوری را بر اساس توان تولیدی بررسی کنیم.

قیمت نهایی این نوع از پروژکتور های خورشیدی در توان های زیر شامل:

لامپ سولار در توان تولیدی 30 وات: 1.350.000 تومان

پروژکتور تولید نور در توان تولیدی 60 وات: 1.550.000 تومان

چراغ تولید روشنایی در توان های تولیدی 100 وات: 1.750.000 تومان

محصولات سولار در توان تولیدی 150 وات: 1.950.000 تومان

چراغ های سولار در توان تولیدی 200 وات: 2.300.000 تومان

سیستم های تولید روشنایی در توان تولیدی 300 وات: 2.700.000 تومان

دستگاه های تولید نور در توان تولیدی 400 وات : 3.200.000 تومان

البته قیمت های گفته شده در این بخش بصورت تقریبی است و شما خریداران می توانید برای دریافت قیمت دقیق انواع چراغ های سولار از نوع خیابانی و دیواری در توان های مختلف با مشاوران فروش شرکت سوراسل تماس بگیرید و یا برای خرید حضوری این محصولات به نمایندگی های شرکت سوراسل در شهرهای مختلف مانند تبریز، تهران، سمنان و مشهد مراجعه کنید.

 

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *