لامپ خورشیدی یک وسیله تامین کننده روشنایی است که در بازارهای تجاری داخلی انواع مختلفی داشته و همچنین با قیمت ارزان به فروش می رسد.

 

لامپ خورشیدی ارزان قیمت

همانطور که در مقدمه توضیح داده شد لامپ های خورشیدی نوعی چراغ تامین کننده روشنایی هستند که بر خلاف چراغ های قدیمی که با برق شهری نیز روشنایی مورد نیاز را تامین می کنند، این نوع از لامپ ها برای تامین روشنایی نیازی به برق سراسری ندارند و می توانند با جذب نور خورشید نیز برق مورد نیاز برای تامین نور را تا 12 ساعت مهیا سازند.

در واقع می توان گفت که این نوع از چراغ های تولید کننده روشنایی در مناطقی کاربرد وسیعی دارند که متوسط تابش در آن مناطق بسیار بالا است در نتیجه می توان گفت که عملکرد این نوع از چراغ های روشنایی در کشورمان ایران مخصوصا در شهرهای کویری بسیار بالا خواهد بود.

علاوه بر اینکه این نوع از چراغ های تامین کننده روشنایی برای تامین نور مورد نیاز به برق شهری دسترسی ندارند با قابلیت های دیگری ساخته می شوند.

این قابلیت ها را می توان بصرت زیر معرفی کرد.

تولید روشنایی با جذب نور خورشید

امکان نصب در هر محیط

تامین روشنایی در هر شرایط

راه اندازی آسان

تولید روشنایی با هزینه ای کم

قیمت ارزان و مناسب

همچنین می توان گفت که این نوع از چراغ های تامین کننده روشنایی دارای تنوع زیادی هستند که می توان گفت مهمترین دسته بندی که می توان برای این نوع از سیستم ها در نظر گرفت دسته بندی بر اساس توان تولیدی و همچنین دسته بندی بر اساس قیمت خواهد بود.

شما خریداران می توانید این نوع از لامپ های خورشیدی را در هر نوع و هر مدلی از نمایندگی های شرکت سوراسل با ارزان ترین قیمت خریدارای کنید.

لامپ خورشیدی سنسور دار

همانطور که در نوشته های قبلی گفته شد؛ این نوع از چراغ های تامین کننده نور و روشنایی در انواع مختلفی طراحی و نیز ساخته می شوند. یکی از پرطرفدارترین انواع چراغ های روشنایی را می توان لامپ های خورشیدی سنسور دار معرفی کرد.

لازم به ذکر است که بگوییم انواع لامپ های خورشیدی سنسوردار در 4 مدل اصلی و متنوع ساخته می شوند که هر کدام از آن ها قابلیت های منحصر و قیمت های متفاوت دارند.

در این قسمت می خواهیم این 4 مدل از چراغ های تامین کننده روشنایی سنسوردار را مشخص کنیم. انواع چراغ های روشنایی سنسور ار شامل موارد زیر خواهد بود.

لامپ های سولار با سنسور فتوسل

چراغ های روشنایی با سنسور حرکتی

دستگاه های روشنایی سنسوردار پنل جدا

چراغ های خورشیدی سنسوردار پنل متصل

باید به این نکته توجه کرد که با اینکه مدل های مختلف این نوع از چراغ های تامین کننده روشنایی با هم متفاوت است ولی این تنوع در مدل در قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

همچنین می توان یادآوری کرد که هر کدام از این مدل ها در توان های تولیدی مختلف طراحی و ساخته می شوند که هر کدام از آن ها نیز قیمت مناسب و ارزانی دارند.

در این بین شرکت های زیادی وارد زمینه فروش این نوع از چراغ های تامین کننده روشنایی شده اند که یکی از این شرکت ها نیز سوراسل است.

شرکت سوراسل این محصولات چراغ روشنایی را با قیمت ارزان در اختیار شما خریداران قرار می دهد. برای اطلاع از قیمت این محصولات لامپ خورشیدی می توانید با مشاوران فروش شرکت تماس بگیرید.

 

لامپ خورشیدی پارکی

نوع دیگری از محصولات تامین کننده روشنایی در بازارهای تجاری به فروش می رسد که با نام تجاری لامپ های خورشیدی پارکی در بین خریداران توزیع می شوند. این نوع از سیستم های روشنایی برخلاف نامی که دارند مناسب برای تامین روشنایی محوطه های مختلف هستند.

محوطه هایی که می توان برای تامین روشنایی آن ها از این محصولات خورشیدی استفاده کرد را می توان بصورت زیر معرفی کرد. این محیط های مناسب شامل مکان های زیر خواهند بود.

باغ ها

خیابان ها

پارک ها

ورودی منازل

پارکینگ ها

بزرگراه ها

فضای بازی

زمین های فوتبال

محوطه کارخانه ها

همچنی می توان گفت که این نوع از چراغ های خورشیدی با نام تجاری پارکی داری تنوع زیادی هستند. می توان انواع این نوع از محصولات تامین کننده روشنایی را بر اساس نوع ساختار و حتی توان تولیدی مشخص کنیم.

انواع این نوع از سیستم های تولید کننده نور و روشنایی بر اساس نوع ساختار و نوع کارکرد را می توان بصورت زیر نام برد.

چراغ های تولید کننده روشنایی از نوع سولار و پارکی مجهز به سنسور فتوسل

لامپ های تامین کننده روشنایی از نوع پارکی و سولار مجهز به سنسور حرکتی

محصولات تامین کننده روشنایی از نوع سولار و پارکی با گواهی ضدآب

سیستم های تولید روشنایی از نوع سولار و پارکی با بدنه فلزی

چراغ های تولید کننده روشنایی از نوع سولار و پارکی با لامپ ال ای دی

 

لامپ خورشیدی ال ای دی

یک نوع دیگر از چراغ های تولید کننده روشنایی از نوع سولار که بسیار مصرف و پرکاربرد است را می توان انواع لامپ های خورشیدی از نوع ال ای دی معرفی کرد.

این نوع از محصولات روشنایی از نوع ال ای دی بسیار با کیفیت هستند و شدت نور بسیار خوبی دارند. به دلیل کیفیت بالای این نوع از محصولات روشنایی شاهد پراکندگی نور در آن ها نخواهیم بود.

باید به این نکته توجه کرد که شرکت های زیادی تولید کننده این نوع از چاغ های تولید روشنایی از نوع سولار و ال ای دی هستند ولی بزرگترین تولید کننده این محصولات شرکت های چینی می باشند.

همچنین باید یادآوری کرد که این شرکت ها نیز این نوع از محصولات تولید روشنایی از نوع ال ای دی را در برند های مختلف و در توان های متنوع طراحی و تولید کرده و با قیمت های مناسب و همچنین ضمانت 12 ماهه در بازارهای تجاری بین المللی نیز به فروش می رسانند.

در این نوشته قصد داریم تا در مورد معروف ترین برندهای این نوع از چراغ های تولید کننده روشنایی از نوع سولار و از نوع ال ای دی را معرفی کنیم.

برندهای معتبر این نوع از محصولات چراغ خورشیدی شامل:

سولار لایت

سوراسل

پلاتو

کویر سولار

سان لایت

سولار سان

در بین این برندهای گفته شده برند solar light بسیار معتبرتر و با کیفیت تر است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *