خرید پنل ال ای دی ار جی بی و پروژکتور خورشیدی 60 وات برای گاراژ ها، کارگاه ها، حیاط ساختمان ها، یا تابلو های تبلیغاتی بسیار به صرفه می باشد زیرا در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی می شود.

پروژکتور می تواند بدون نیاز به کابل کشی و کلید برق استفاده شود و همچنین با نصب آسان می تواند فضای زیادی را روشن کند و با توجه به کاربردی که دارد قیمت خرید پروژکتور بسیار به صرفه می باشد.

قیمت خرید پروژکتور خورشیدی 60 وات

نحوه کارکرد پروژکتور خورشیدی 60 وات

نحوه کارکرد پروژکتور خورشیدی 60 وات

پروژکتور های خورشیدی در برابر آب، گرد و غبار مقاوم می باشند و ساختار بدنه آن ها فلزی می باشد. دربعضی از پروژکتور ها به دلیل بدنه پلاستیکی آن ها این امکان وجود دارد که از آن ها در فضای باز نیز استفاده کنید.

برای جلوگیری از اتلاف انرژی خورشید صفحه های داخل آن از آلومینیوم استفاده می شود.

کارکرد پروژکتور خورشیدی این گونه است که برای شارژ از طریق صفحه خورشیدی می توان صفحه خورشیدی را در بیرون از پنجره و جایی که نور آفتاب با زاویه مستقیم رو به صفحه بتابد بگذارید و سیم  آن را به چراغ متصل کنید و صبر کنید تا شارژ شود.

اگر برای اولین بار می خواهید صفحه را شارژ کنید باید بیست و چهار ساعت صبر کنید و بعد از آن استفاده کنید. این چراغ های پنل ال ای دی پاور و پروژکتور خورشیدی برای روستاییان و عشایر که در کوه ها و جاهایی زندگی می کنند که انرژی برق در آن جا وجود ندارد نیز مفید می باشند.

برای استفاده باید، روزها این پنل را در معرض نور خورشید قرار دهید و شب ها در هنگام غروب خورشید از نور آن استفاده کنید و لذت روشنایی را ببرید.

فروشنده پروژکتور خورشیدی 60 وات در تهران

فروشنده پروژکتور خورشیدی 60 وات در تهران

پروژکتور های خورشیدی ۶۰ وات مانند سایر پروژکتور های خورشیدی دارای پنل خورشیدی جدا و دارای کابل های ضد آب و بلند جهت اتصال پنل به پروژکتور خورشیدی به طول یک تا یک و نیم متر می باشد.

به همین منظور می توان  از این پروژکتور ها در فضای داخلی مانند کارگاه‌ ها و پارکینگ ها نیز استفاده شود. هنگام فروش پروژکتور خورشیدی باید فروشنده پروژکتور تمام راهنمایی های لازم را به خریدار بکنند تا بتوانند بهترین و مناسب ترین انتخاب را مناسب با نیاز خود تهیه کنند.

فروشنده پروژکتور باید انواع پروژکتور را داشته باشند تا بتواند نیاز های همه مشتریان را فراهم کند و همچنین به خریدار آموزش کافی برای استفاده از این وسایل را بدهد و نکته مهم دیگر این که فروشنده باید گارانتی تعمیر و تعویض در صورت درست کار نکردن و یا ایجاد مشکل برای  پروژکتور به خریدار بدهد. فروشنده پروژکتور در تهران باید تمامی نیاز های مشتریان را فراهم کند.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *