لامپ خورشیدی جدیدترین نوع سیستم های تولید کننده روشنایی هستند که با قیمت ارزان و تنوع زیاد در بازارهای تجاری داخلی به فروش می رسند.

 

لامپ پنل خورشیدی

باید گفت که منظور از لامپ پنل خورشیدی این است که این نوع از چراغ ها نیز متصل به یک پنل خورشیدی هستند. پنل خورشیدی همان صفحه جاذب نور تابشی آفتاب است. این صفحه در دو نوع مونوکریسیتال و پلی کریستال ساخته می شود و در قسمت بالایی چراغ قابلیت نصب را دارد.

در بعضی از این نوع چراغ های تامین کننده روشنایی پنل به سطح چراغ متصل است و بنابراین حتما باید این نوع از چراغ های روشنایی در فضای بیرون نصب و راه اندازی شوند.

با توجه به این که این نوع از پنل ال ای دی پروژکتور و چراغ ها، مناسب فضای بیرون خواهند بود در نتیجه از آن ها در محیط های زیر می توان استفاده کرد.

ورودی منازل

انبار های فضای بیرون

معابر

پیاده روها

حیاط منازل

جاده های دور افتاده

البته باید به این موضع توجه داشت که این نوع از چراغ ها، مجهز به سنسور حرکتی هستند و زمانی روشن می شوند که حرکتی در اطراف آن ها صورت گیرد.

در مقابل نوعی از چراغ های تولید کننده پنل ال ای دی خطی و روشنایی در بازارهای تجاری توزیع شده اند که پنل از سطح چراغ جدا است و در نتیجه می توان این نوع از چراغ های تامین کننده روشنایی را هم در فضای بیرونی و هم در فضای داخلی نصب و راه اندازی کنیم.

در این حالت چراغ در داخل محوطه قرار خواهد گرفت و پنل در فضای بیرون و مقابل نور تابشی آفتاب قرار می گیرد. این نوع از محصولات روشنایی به دلیل اینکه پنل از سطح چراغ جدا است دارای توان تولیدی بالا بوده و شدت نور آن نیز بیشتر خواهد بود. در نتیجه می توان از آن ها در محیط های مختلف استفاده کرد.

محیط هایی که برای استفاده از این سیستم ها مناسب است شامل:

پارکینگ سرپوشیده

سردر مغازه ها

بیلبوردهای تبلیغاتی

انبار سرپوشیده

 

ساخت لامپ خورشیدی

برای ساخت انواع لامپ خورشیدی نیاز به تجهیزات خاصی است. تجهیزاتی که برای ساخت این نوع از سیستم های روشنایی می توان در نظر گرفت با نام قطعات الکتریکی خورشیدی شناخته شده اند.

برای ساخت چراغ های روشنایی از نوع خورشیدی نیاز به تجهیزات الکتریکی مشابهی است ولی با تغییر توان تولیدی و شدت نور چراغ های روشنایی نیز تجهیزات با ظرفیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

در این قسمت از نوشته قصد داریم تا در مورد تجهیزات اصلی و اساسی مورد استفاده در این نوع از چراغ های سولار صحبت کنیم.

تجهیزات الکتریکی مورد استفاده در این نوع از چراغ های تولید کننده روشنایی از نوع سولار شامل:

صفحه جادب نور تابشی آفتاب

باتری ذخیره کننده انرژی

شارژرفلشر

کابل پنل

لامپ های ال ای دی

سنسور فتوسل و سنسور حرکتی

ریموت کنترل

پایه نگهدارنده

بدنه ضدآب

البته باید یادآوری کنیم که این نوع از سیستم های تولید کننده انرژی در برندهای مختلف طراحی و ساخته می شوند ولی به دلیل وجود بازارهای رقابتی طراحان تلاش می کنند تا محصولات لامپ روشنایی از نوع سولار را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تولید کنند. تعدادی از این برندها مخصوصا برند سولار لایت لامپ های خورشیدی تولید شده را به مدت 12 ماه ضمانت می کند.

 

لامپ خورشیدی 60 وات

یکی از انواع چراغ های روشنایی که در در بین کاربران از کارایی بالایی برخوردار است در واقع انواع لامپ های خورشیدی در توان 60 وات می باشد. این نوع از چراغ های روشنایی 60 واتی به دلیل کارایی و قابلیت زیادی که دارند در بین مصرف کنندگان از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

این نوع از چراغ های روشنایی در توان 60 وات دارای تنوع زیادی هستند که تنوع این محصولات را می توان بصورت زیر نام برد.

چراغ های روشنایی از نوع پنل جدا در توان 100 وات

لامپ های سولار از نوع پنل متصل در توان 60 وات

چراغ های سولار از نوع پروژکتوری در توان 60 وات

لامپ های سولار مجهز به سنسور فتوسل در توان 60 وات

دستگاه های تولید روشنایی مجهز به سنسور حرکتی در توان 60 وات

سیستم های روشنایی ساخته شده با گواهی ضدآب

قابلیت هایی را که می توان برای این نوع از لامپ های تولید کننده ر وشنایی در نظر گرفت بصورت زیر معرفی خواهند شد.

این قابلیت ها و کارایی ها شامل:

می توان این نوع از محصولات روشنایی را در ارتفاع 6 متر الی 8 متر نصب کرد.

این نوع از چراغ های خورشیدی 60 واتی تا 12 ساعت روشنایی دارند.

چراغ های سولار در توان 60 وات امکان نصب در فضای بسته را دارند.

این نوع از محصولات خورشیدی در توان 60 وات امکان نصب در فضای بیرونی را دارند.

امکان ذخیره انرژی در این نوع از سیستم های چراغ روشنایی در توان 60 وات وجود دارد.

 

لامپ خورشیدی ارزان

باید بگوییم که امروزه در بازارهای تجاری داخلی و بین المللی شاهد این هستیم که این نوع از لامپ های خورشیدی با قیمت ارزان به فروش می رسند.

عوامل بسیار زیاد و متنوعی بر روی ارزان تر شدن قیمت این نوع از چراغ های تولید کننده روشنایی از نوع خورشیدی تاثیر خواهند گذاشت. این عوامل را که بر روی قیمت نهایی این سیستم ها تاثیر می گذارد را می توان بصورت زیر نام برد.

وجود بازارهای رقابتی

افزایش خرید محصول در بازار

نوع طراحی

تجهیزات مورد استفاده

توان تولیدی

شدت نور محصول تولیدی

نوع ساختار تجهیزات

با توجه به اینکه متخصصان در انتخاب نوع قطعات مصرفی نهایت دقت را دارند شاهد این هستیم که این محصولات کیفیت بالا و در نهایت قیمت ارزان دارند. بنابراین اکثر مصرف کنندگان ترجیح می دهند برای تامین روشنایی محوطه های مختلف به جای استفاده از لامپ هایی که با برق شهری کار می کنند از این نوع چراغ های روشنایی از نوع خورشیدی استفاده کنند.

شما خریداران و مشتریان می توانید بصورت تلفنی و با تماس با کارشناسان فروش شرکت سوراسل این محصولات را با قیمت ارزان خریداری کنید.

همچنین شما مصرف کنندگان نیز می توانید با مراجعه به نمایندگی های شرکت سوراسل در تمامی شهرها این نوع از چراغ های روشنایی از نوع سولار را با کیفیت بالا و تنوع زیاد با قیمت مناسب خریداری کنید. لازم به ذکر است که چراغ های روشنایی توزیع شده توسط شرکت سوراسل گارانتی 12 ماه دارند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *