از آن جایی سوخت های فسیلی رو به اتمام هستند لذا صرفه جویی در مصرف سوخت از جمله نکاتی است که تمامی مردم جهان باید به آن توجه داشته باشند.

چراغ های داخل خیابان برق زیادی را مصرف می کنند از همین جهت تولیدکنندگان پنل ال ای دی ار جی بی برای صرفه جویی در مصرف برق اقدام به تولید چراغ های خورشیدی خیابانی کرده اند که این چراغ ها برق مورد نیاز خود را از نور خورشید، تامین می کنند و دارای قیمت های متنوعی هستند.

لذا شهرداری ها و استانداری ها خرید پنل ال ای دی پاور و چراغ خورشیدی خیابانی را برای برخی از نقاط استان ها در جهت صرفه جویی در مصرف برق، در نظر گرفته اند.

قیمت خرید چراغ خورشیدی خیابانی در بازار

نحوه کارکرد چراغ خورشیدی در روزهای ابری

نحوه کارکرد چراغ خورشیدی در روزهای ابری کارکرد چراغ خورشیدی به این گونه است که پنلی در قسمت بالای چراغ نصب شده است که این پنل نور خورشید را توسط فرآیندی به انرژی الکتریکی تبدیل می کند و در مخزنی برای تغذیه ی چراغ ذخیره می کند.

چراغ خورشیدی هنگام شب از برق ذخیره شده توسط پنل، جهت نوردهی استفاده می‌کند.

چراغ های خورشیدی بر اساس توان الکتریکیشان در انواع و اقسام مختلفی تولید می شوند که چراغ های خورشیدی ۴۰ وات از جمله چراغ هایی محسوب می‌شوند که معمولاً برای مناطقی کاربرد دارند که اکثر روزهای سال هوا ابری است و نور آفتاب به صورت مستقیم کمتر به این پنل ها تابیده می شود.

از آن جایی که پنل های این نوع چراغ ها بسیار کم مصرف هستند از نور موجود در محیط و نور پشت ابر حداکثر استفاده را می کنند و انرژی نورانی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند.

فروشنده چراغ خورشیدی خیابانی در مدل های متفاوت

فروشنده چراغ خورشیدی خیابانی در مدل های متفاوت چراغ های خورشیدی بر اساس فاکتور های مختلف، در انواع مدل های متفاوتی تولید می شوند. به طور مثال یکی از عواملی که باعث شده است این محصول، انواع مختلفی داشته باشد، توان مصرفی آن است.

چراغ های خورشیدی از لحاظ توان الکتریکی در انواع ۴۰ وات، ۶۰ وات و ۱۰۰ وات تولید می‌شوند که هر یک مشتریان خاصی را به خود اختصاص داده اند.

همچنین این چراغ ها از لحاظ ارتفاع، سایز لامپ و نیز سایز پنل هایشان در مدل های گوناگونی تولید می شوند.

لازم به ذکر است که نیز این سایت به عنوان فروشنده چراغ خورشیدی خیابانی شناخته می شود که این محصول را در کیفیت های بالا و مدل های متنوع در معرض فروش برای خریداران قرار می دهد.

شما نیز اگر قصد خرید این محصول را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی با مشاوران و کارشناسان پشتیبان سایت تماس برقرار کنید تا آنان اطلاعات کاملی را درباره این محصول در اختیار شما قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *