پنل خورشیدی قابل حمل از آن جهت قابل حمل نامیده می شود که وزن کم داشته و در ابعاد کوچک ساخته می شود. همانطور که در مقاله های قبلی توضیح داده شده است، می توان گفت که این نوع از سیستم ها یک نوع از جدیدترین نسل ژنراتورهای تولید انرژی الکتریسیته هستند.

حال در این جا یک سوالی پیش می آید که چرا به این نوع از سیستم های تولید برق جدیدترین نسل ژنراتورها گفته می شود؟دلیل این نام گذاری این است که این محصولات برای تولید انرژی الکتریسیته از سوخت های فسیلی استفاده نمی کنند.

بلکه مجهز به تجهیزات و قطعات خورشیدی هستند و نور تابشی آفتاب را به جریان الکتریسیته تبدیل می کنند، همچنین این نوع از سیستم ها ویژگی منحصری دارند که می توانند انرژی برق تولید شده را در باتری های پشتیبانی خود ذخیره کنند.

توضیحات بیشتر در خصوص این محصولات تولید انرژی الکتریسیته از نوع قابل حمل را تحت دو عنوان زیر در اختیار شما خوانندگان قرار خواهیم داد.

عنوان ها بصورت زیر معرفی می شوند.

برای ساخت این نوع از سیستم های تولید برق در توان 20 وات چه قطعاتی مورد نیاز است؟

مصرف کنندگان بزرگ این نوع از محصولات تولید برق در توان 20 وات کدام گروه هستند؟

 

برای ساخت این نوع از سیستم های تولید برق در توان 20 وات چه قطعاتی مورد نیاز است؟

همانطور که قبلا گفته شد، انواع پنل های خورشیدی در توان 20 وات از تجهیزات و قطعات الکتریکی منحصری ساخته شده اند. یکی از ویژگی های بارزی که این تجهیزات دارند این است که خورشیدی هستند و با دریافت نور تابشی خورشید می توانند انرزی الکریسیته را تولید کنند.

در بین همه این نوع از محصولات قابل حمل سیستم های خورشیدی در توان 20 وات یکی از پرطرفدارترین انواع سیستم های تولید برق هستند که  قابلیت های بسیار ویژه ای دارند.

اطلاعات بیشتر در مودر تجهیزات الکتریکی مورد نیاز در این نوع از محصولات تولید برق  را می توانیم در این قسمت در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم.

تجهیزات مورد استفاده در انواع سیستم های خورشیدی از نوع قابل حمل در توان 20 وات شامل موارد زیر خواهد بود.

پنل 20 وات

باتری 7 آمپر

شارژر 5 آمپر

سیم پنل

سیم لامپ

مبدل فندکی

کیف تجهیزات

آدابتور برق شهری

 

مصرف کنندگان بزرگ این نوع از پنل خورشیدی قابل حمل در توان 20 وات کدام گروه هستند؟

همانطور که می دانید انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل در توان 20 وات قادر هستند تا چند عدد لامپ را روشن کرده و همچنین تلفن همراه را شارژ کنند. همچنین وزن کمی دارند و در ابعاد کوچک ساخته می شوند و به همین دلیل به آن ها قابل حمل گفته می شود.

بنابراین افراد و گروه های مختلف تمایل دارند تا از این سیستم ها استفاده کنند که در ادامه این نوشته به تعدادی از این مصرف کنندگان اشاره خواهیم کرد.

عشایران

دامداران

کشاورزان

مسافران

کوهنوردان

زنبورداران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *