پنل خورشیدی قابل حمل در سال های اخیر با استفاده از علوم مرتبط با سیستم های خورشیدی طراحی و ساخته می شود که یکی از جدیدترین انواع ژنراتورهای تولید الکتریسیته می باشد.

این نوع از ژنراتورهای تولید پنل ال ای دی سه حالته برق برای تولید الکتریسیته مصرفی قادر هستند تا در طول روز نور تابشی آفتاب را جذب کنند و طی یک فرایند شیمیایی در کمترین زمان ممکن آن را به انرزی برق تبدیل کنند.

لازم به ذکر است که این محصولات تولید برق از نوع قابل حمل با توجه به این که در ابعاد کوچک طراحی می شود و وزن سبکی دارند، بنابراین قابلیت جابه جایی را نیز داشته و به همین دلیل است که به آن ها پکیج های تولید برق از نوع قابل حمل گفته می شود.

همچنین این نوع از پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل در توان های تولیدی مختلف طراحی می شوند که هر کدام از آن ها قابلیت های مختص به خود را دارند. در این بین می توانیم سیستم های تولید ربق در توان 30 وات را معرفی کنیم که قابلیت های زیادی داشته و با قیمت ارزان به فروش می رسند.

در ادامه این نوشته تلاش می کنیم تا اطلاعات بیشتری را در مورد این نوع از محصولات در اختیار شما قرار دهیم. این اطلاعات بصورت عنوان های زیر در نظر گرفته خواهند شد.

تجهیزات الکتریکی که برای ساخت پنل ال ای دی ضد اب و این نوع از پکیج های تولید برق در توان 30 وات مورد استفاده قرار می گیرند کدام موارد است؟

مشخصات فنی هر کدام از تجهیزات مورد استفاده در انواع پکیج های تولید برق در توان 30 وات به چه صورت است؟

 

تجهیزات الکتریکی که برای ساخت این نوع از پکیج های تولید برق در توان 30 وات مورد استفاده قرار می گیرند کدام موارد است؟

همانطور که می دانید برای ساخت انواع پنل های خورشیدی قابل حمل در توان 30 وات باید از تجهیزاتی استفاده شود که طول عمر و کیفیت مطلوبی داشته باشد و ظرفیت تولید تجهیزات مورد استفاده بایستی حتما متناسب با ظرفیت تولید سیستم پکیج خورشیدی باشد.

این تجهیزات مورد استفاده بصورت زیر معرفی می شوند.

باتری

شارژ کنترلر

اینورتر

پنل

مبدل

سیم پنل

آدابتور

سیم لامپ

کیف تجهیزات

 

مشخصات فنی هر کدام از تجهیزات مورد استفاده در انواع پنل خورشیدی قابل حمل در توان 30 وات به چه صورت است؟

باید یادآوری کنیم که هر کدام از تجهیزات الکتریکی استفاده شده در انواع سیستم های پکیج خورشیدی قابل حمل در توان 30 وات مشخصات فنی منحصری دارند که باید به آن توجه کرد.

این مشخصات فنی بصورت زیر مشخص می شوند.

باتری: ژل

شارژ کنترلر: pwm

اینورتر: شبه سینوسی

پنل: پلی کریستال

مبدل: فندکی

سیم پنل: ضدآب

آدابتور: برق شهری

سیم لامپ: ضدآب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *