پنل خورشیدی قابل حمل امروزه برای مصارف مختلفی و متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از سیستم ها مانند یک پکیج و ژنراتور تولید برق عمل می کنند که با قابلیت های بسیار زیادی طراحی و تولید می شوند.

یکی از مهمترین قابلیت ها و ویژگی هایی که این نوع از سیستم های پکیج تولید برق دارند این است که انرژی الکتریسیته را با استفاده از دریافت نور تابشی خورشید تولید کرده و این امکان وجود دارد که این برق تولیدی ذخیره شود.

اما در این بخش سوال مهمی پیش می آید که ذهن خوانندگان را به خود مشغول می کند. سوال را می توان اینطور مطرح کرد که چگونه این نوع از سیستم های پکیج تولید برق با استفاده از دریافت نور تابشی آفتاب انرژی الکتریسیته را تولید می کنند، یا این انرژی به چه صورت امکان ذخیره سازی را دارد؟

برای پاسخ به سوال اول باید گفت که این نوع از پکیج های تولید الکتریسیته به پنل خورشیدی مجهز هستند و وظیفه اصلی این پنل خورشیدی جذب نور تابشی آفتاب در طول روز و تبدیل آن به برق است.

همچنین در پاسخ سوال دوم باید گفت که این نوع از سیستم های تولید برق از نوع سولار مجهز به باتری پشتیبانی هستند و می توان تا طولانی مدت انرژی برق تولید شده را در این باتری های پشتیبانی ذخیره کرد.

در ادامه می توانیم مطالب بیشتری را در مورد این محصولات در اختیار شما قرار دهیم. این مطالب تحت دو عنوان زیر مطرح خواهند شد.

پکیج های تولید برق از نوع قابل حمل در چه توان هایی تولید می شوند؟

قیمت خرید این نوع از محصولات تولید برق از نوع پکیج قابل حمل به چه صورت است؟

 

پکیج های تولید برق از نوع قابل حمل در چه توان هایی تولید می شوند؟

لازم به ذکر است که یادآوری کنیم  که پنل های خورشیدی قابل حمل در توان و ظرفیت های مختلف  طراحی می شوند که هر توان تولید کارایی های مخصوص به خود را دارد.

در ادامه این نوشته به توان های تولیدی این محصولات اشاره خواهیم کرد.

توان های تولید این محصولات پنل سولار قابل حمل شامل:

10 وات

20 وات

30 وات

50 وات

80 وات

100 وات

قیمت خرید این نوع از پنل خورشیدی قابل حمل به چه صورت است؟

امروزه شاهد این هستیم که در داخل کشور تولید کنندگان زیادی به جمع سازندگان این محصولات خاص پیوسته اند و این امر باعث می شود تا قیمت نهایی این نوع از پکیج های خورشیدی کاهش یابد.

در این قسمت به قیمت خرید این محصولات اشاره خواهیم کرد.

10 وات: 1.550.000 تومان

20 وات: 2.950.000 تومان

30 وات: 3.950.000 تومان

50 وات: 4.800.000 تومان

80 وات: 7.900.000 تومان

100 وات: 11.000.000 تومان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *