پروژکتور خورشیدی نوعی لامپ تولیدکننده نور و روشنایی است که قادر است در مناطقی که دور از برق شهری است، نور مورد نیاز را با کمترین هزینه تامین کند. لازم به ذکر است که بگوییم برای راه اندازی این نوع از چراغ های روشنایی هیچ نیازی به سیم کشی و کابل کشی نداریم و مناسب برای تامین روشنایی محوطه های بیرونی و محوطه های درونی می باشد.

در واقع این چراغ های روشنایی با توجه به نوع ساختاری که دارند، قابل استفاده در محیط سرپوشیده و همچنین محیط های محوطه باز نیز می باشند. نوع ساختار این محصولات این طور است که پنل جاذب نور تابشی آفتاب با یک عدد کابل سه متری ضدآب به سطح پروژکتور مورد نظر متصل است و مصرف کنندگان می توانند پنل را در محوطه بیرونی مقابل نور تابشی آفتاب نصب کنند و چراغ را در داخل قرار دهند.

ادامه این نوشته عنوان هایی را معرفی خواهد کرد که اطلاعات جامع تری را در مورد این نوع از محصولات روشنایی از نوع سولار و در توان 150 وات در اختیار شما خوانندگان نیز قرار می دهد.

این عنوان ها بصوت زیر معرفی خواهند شد.

برای تولید این نوع از چراغ های سولار در توان 150 وات چه تجهیزاتی با چه ظرفیتی مورد نیاز است؟

بزرگترین امتیاز استفاده از این نوع لامپ های چراغ سولار در توان 150 وات کدام موارد خواهد بود؟

 

برای تولید این نوع از چراغ های سولار در توان 150 وات چه تجهیزاتی با چه ظرفیتی مورد نیاز است؟

پروژکتور های خورشیدی در توان 150 وات یکی از انواع محصولات لامپ روشنایی توان بالا است که قادر است مساحتی زیادی را تحت پوشش قرار دهد.. همچنین باید یادآوری کنیم که این نوع از لامپ های سولار در توان 150 وات قادر هستند در ارتفاع بین 4 تا 8 متر نصب شوند و هر چه ارتفاع نصب بالاتر باشد مساحت بیشتری تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

در این قسمت ذکر خواهیم کرد که برای ساخت این نوع از لامپ های چراغ سولار در توان 150 وات از چه تجهیزاتی باید استفاده کنیم.

این تجهیزات را بصورت زیر معرفی خواهیم کرد

پنل خورشیدی: 30 وات پلی کریستال

باتری: 18500 میلیآمپر لیتیوم کادمیوم

شارژر فلشر: 5000 میلی آمپر و PwM

سنسور: فتوسل

ریموت کنترل

بدنه: ضدآب IP67

پایه نگهدارنده: فلزی

 

بزرگترین امتیاز استفاده از این نوع پروژکتور خورشیدی در توان 150 وات کدام موارد خواهد بود؟

استفاده از این نوع لامپ های سولار از نوع پروژکتوری و در توان 150 وات با ویژگی های بسیار زیادی همراه است که در این قسمت به مهمترین امتیازات استفاده از این نوع چراغ های روشنایی خواهیم پرداخت.

این امتیازات را می توان بصورت زیر معرفی کرد.

تولید روشنایی با قیمت کم

راه اندازی آسان

نصب در محوطه های بیرونی و درونی

دارای خاصیت ضدآب

ارائه شده با گواهی ضدآب IP67

ضمانت 12 ماهه

قیمت ارزان

نصب راحت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *