پنل خورشیدی قابل حمل را به این دلیل قابل حمل می نامند که در ابعاد کوچک و وزن سبک طراحی می شود، بنابراین امکان حمل و جابه جایی این سیستم های تولیدکننده انرژی الکتریسیته بسیار راحت و آسان خواهد بود.

همچنین این نوع از سیستم های تولیدکننده انرژی برق که مانند ژنراتور عمل می کنند از نور خورشید در طول روز کمک گرفته تا انرژی برق مورد نیاز را برای مصارف مختلف تولید کنند.

این نوع از ژنراتورهای تولید انرژی الکتریسیته مجهز به باتری پشتیبانی هستند که این امکان وجود دارد تا برق تولیدی ذخیره شود. با ذخیره سازی برق تولیدی در باتری پشتیبانی این امکان وجود دارد که از این محصولات تولیدکننده برق در مواقع و محیط هایی استفاده کنیم که دسترسی به برق سراسری امکان پذیر نیست.

همچنین این محصولات در ظرفیت تولیدی پنل ال ای دی ضد اب متفاوت ساخته می شود که می تواند وسایل برقی متنوعی را تحت پوشش قرار دهد.

ادامه این نوشته می تواند ارائه دهنده اطلاعات کامل تر و دقیق تر از این محصولات باشد. در ادامه عناوین مهمی را معرفی خواهیم کرد.

قطعات اصلی سازنده این نوع از ژنراتورهای تولید برق از نوع خورشیدی کدام تجهیزات است؟

تجهیزات مورد استفاده در این نوع از سیستم های تولید برق چه مشخصاتی می توانند داشته باشند؟

 

قطعات اصلی سازنده این نوع از پنل خورشیدی قابل حمل کدام تجهیزات است؟

برای ساخت این نوع از سیستم های سولار سیار باید از تجهیزاتی استفاده کرد که در مرحله اول متناسب با ظرفیت تولیدی سیستم باشد. همچنین باید از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشند تا علاوه بر اینکه راندمان نهایی محصول بالاتر می رود، قیمت نهایی آن نیز کاهش یابد.

در ادامه این نوشته قصد داریم تا قطعات اصلی سازنده این نوع از سیستم های ژنراتور تولید الکتریسیته را معرفی کنیم.

این قطعات اصلی سازنده شامل:

باتری ذخیره کننده انرژی تولید شده

پنل دریافت کننده نور تابشی خورشید

اینورتر خورشیدی

شارژکنترلر خورشیدی

کابل

سیم

سوکت

پایه نگهدارنده

یخچال

لامپ

 

 

تجهیزات مورد استفاده در این نوع از سیستم های تولید برق چه مشخصاتی می توانند داشته باشند؟

باید به یاد داشته باشیم که مشخصات تجهیزات پنل ال ای دی سه حالته مورد استفاده از اهمیت زیادی برخوردار است. این مشخصات نشانگر عملکرد، کارایی و طول عمر محصول است.

سازنده باید این مشخصات را بصورت کامل در قالب یک کاتالوگ در اختیار خریداران قرار دهند. در ادامه این نوشته به مشخصات قطعات اصلی به کار رفته در این نوع از محصولات تولید برق از نوع خورشیدی و قابل حمل اشاره می کنیم.

مشخصات قطعات به کار رفته شامل:

باتری: ژل

پنل: مونوکریستال

اینورتر: تمام سینوسی

شارژکنترلر: PWM

لامپ: LED

یخچال: DC

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *