پنل خورشیدی عشایری دارای تنوع زیادی است که این تنوع شامل تنوع در توان تولیدی، تنوع در نوع ساختار، تنوع در کیفیت و تنوع در قیمت می باشد.

شرکت های زیادی در جهان تولیدکننده این نوع از سیستم های تولید برق هستند که معروف ترین این شرکت ها در کشورمان ایران مستقر هستند و محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می کنند. سازندگان داخلی محصولات خورشیدی که تولید می کنند را با ضمانت 18 ماهه و خدمات پس از فروش سه ساله در بازارهای تجاری داخلی به فروش می رسانند.

خریداران و مشتریان می توانند این نوع از سیستم های تولید برق از نوع پنل خورشیدی عشایری را در بازارهای داخلی و از نمایندگی های شرکت سوراسل با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنند.

این نوع از سیستم های پکیج های خورشیدی با قابلیت های زیادی تولید می شوند و این قابلیت ها رابطه مستقیم با توان تولیدی و ظرفیت تولیدی سیستم دارد.

قصد داریم تا شما مشتریان و خریداران را با این نوع از سیستم ها تولیدکننده برق از نوع خورشیدی و عشایری آشنا کنیم.

در نتیجه 2 عنوان زیر را مشخص خواهیم کرد.

تجهیزاتی که برای ساخت انواع پکیج سولار مورد استفاده قرار می گیرد کدام است؟

قابلیت هایی که پکیج های سولار ساخت ایران دارند کدام موارد است؟

 

تجهیزاتی که برای ساخت انواع پکیج سولار مورد استفاده قرار می گیرد کدام است؟

تجهیزات برای ساخت پنل های خورشیدی از نوع عشایری نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و برای اینکه محصول تولید شده طول عمر و کیفیت بالایی داشته باشد باید از تجهیزات با کیفیت مطلوب برای ساخت آن ها نیز استفاده شود.

همچنین برای اینکه بتوانیم ظرفیت نهایی سیستم را افزایش دهیم در نتیجه باید از تجهیزاتی با قدرت بالا استفاده کنیم. در این قسمت از نوشته می خواهیم تجهیزات مورد استفاده در انواع سیستم های تولید برق را مشخص کنیم.

این تجهیزات مورد استفاده شامل:

باتری

شارژکنترلر

پنل

اینورتر

مبدل فندکی

کابل پنل

آدابتور برق شهری

کابل لامپ

 

قابلیت هایی که انواع پنل خورشیدی عشایری ساخت ایران دارند کدام موارد است؟

لازم است یادآوری کنیم که یکی از کشورهایی که تولیدکننده این نوع از پنل های خورشیدی از نوع عشایری هستند را می توان به کشورمان ایران است که محصولات تولیدی قابلیت های بسیار زیادی دارند.

در این قسمت از نوشته می توانیم قابلیت هایی را که برای این نوع از محصولات در نظر بگیریم را برای شما خوانندگان معرفی کنیم.

قابلیت های پکیج های خورشیدی ساخت ایران شامل:

امکان ذخیره انرژی

قابلیت ارتقاء سیستم

تولید برق با هزینه کم

18 ماه ضمانت

3 سال خدمات پس از فروش

مورد استفاده در مناطق فاقد برق شهری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *