پنل خورشیدی قابل حمل امروزه به جای ژنراتورهای دیزلی مورد استفاده قرار می گیرد. وظیفه اصلی این نوع از سیستم خورشیدی این است که با استفاده از پنل یا همان صفحه خورشیدی نور آفتاب را دریافت کند و آن را تبدیل به انرژی الکتریسیته نماید.

در واقع این نوع از سیستم های تولید برق، نور تابشی آفتاب را تبدیل به انرژی برق می کنند، در نتیجه تولید الکتریسیته توسط این سیستم ها بسیار مقرون به صرفه بوده و هیچ گونه آلودگی صوتی و آلودگی زیست محیطی به همراه ندارد.

لازم به دکر است که پکیج های خورشیدی در اغلب موارد وزنی سبک داشته و در ابعاد کوچک ساخته می شوند، بنابراین می توان آن ها را جابه جا کرد و به همین دلیل است که به آن ها سیستم های خورشیدی قابل حمل گفته می شود.

یکی از توان هایی که برای این نوع از پکیج های قابل حمل از نوع خورشیدی در نظر گرفته شده است، توان 80 وات می باشد. که در ادامه توضیحاتی را در مورد این محصول ارائه خواهیم داد.

این توضیحات در قالب عنوان های زیر در اختیار خریداران و مشتریان قرار می گیرد.

برای ساخت این نوع از پکیج تولید برق در توان 80 وات چه قطعاتی استفاده می شود؟

وسایل برقی تحت پوشش توسط این نوع از پکیج تولید برق در توان 80 وات کدام موارد است؟

 

برای ساخت این نوع از پکیج تولید برق در توان 80 وات چه قطعاتی استفاده می شود؟

لازم به ذکر است که برای ساخت پنل های خورشیدی قابل حمل در توان 80 وات بایستی قطعات اصلی و همچنین قطعات فرعی از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار باشد. با اینکار سیستم تولید شده از نوع قابل حمل طول عمر و کیفیت بالایی خواهد داشت.

در این قسمت قصد داریم تا به قطعات الکتریکی اصلی و فرعی مورد استفاده در این نوع از پکیج های خورشیدی از نوع قابل حمل و در توان 80 وات اشاره کنیم.

این قطعات الکتریکی شامل:

پنل خورشیدی

باتری پشتیبانی

اینورتر خورشیدی

شارژکنترلر خورشیدی

کابل پنل

سوکت

کابل لامپ

پایه نگهدارنده پنل

 

وسایل برقی تحت پوشش توسط این نوع از پنل خورشیدی قابل حمل در توان 80 وات کدام موارد است؟

باید یادآوری کنیم که این نوع از پکیج های قابل حمل در توان 80 وات به اندازه 700 وات خروجی دارند و قادر هستند تا وسایل برقی محدودی را تحت پوشش خود قرار دهند.

در این قسمت وسایل برقی که می توان توسط این سیستم مورد استفاده قرار داد را معرفی خواهیم کرد.

این وسایل برقی شامل:

5 عدد لامپ کم مصرف

1 عدد لپ تاب

2 عدد گوشی تلفن همراه

1 عدد چراغ قوه

2 عدد پروژکتور 12 ولت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *