پنل خورشیدی عشایری یکی از محصولات خورشیدی محبوب در بین مصرف کنندگان است. این نوع از سیستم ها جدیدترین نوع ژنراتورهای تولیدکننده برق هستند که با مزیت های زیادی همراه هستند.

با توجه به مزیت هایی که این نوع از سیستم ها دارند در کمترین زمان ممکن استفاده از آن ها در سراسر جهان برای تامین برق مورد نیاز افزایش پیدا کرد.

مزیت هایی که می توان برای این نوع از پکیج های خورشیدی از نوع عشایری در نظر گرفت، وزن سبک، حمل راحت، راه اندازی آسان، امکان ذخیره انرژی برق و همچنین قیمت ارزان می باشد.

تولیدکنندگان در سال های اخیر به دلیل اینکه بصورت ناگهانی استفاده از انواع پنل های خورشیدی عشایری در توان های مختلف افزایش پیدا کرد، تصمیم گرفتند تا این نوع از محصولات را با قیمت عمده به فروش برسانند.

ادامه این نوشته می تواند اطلاعات دقیق تری را از این نوع محصولات خورشیدی در اختیار شما خوانندگان قرار دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به دو عنوان زیر توجه کنید.

پکیج های سولار در توان های مختلف تحت چه برندهایی طراحی و ساخته می شوند؟

انواع پکیج های سولار در توان های مختلف با چه قطعاتی ساخته می شوند؟

 

پکیج های سولار در توان های مختلف تحت چه برندهایی طراحی و ساخته می شوند؟

باید بگوییم که یکی از کشورهای بزگ سازنده انواع پنل های خورشیدی عشایری، کشورمان ایران است. علاوه بر کشور ایران کشورهایی همچون چین، مالزی، آلمان و ترکیه سازنده این نوع از پکیج های تولید کننده برق در توان های مختلف هستند.

هر شرکتی برای محصولات تولیدی خود استاندارهایی را در نظر گرفته که نوع و کیفیت نهایی محصول را مشخص می کند. بنابراین شاهد این هستیم که انواع پکیج های خورشیدی از نوع عشایری تحت برندهای مختلف در بازارهای تجاری به فروش برسند.

ادامه این متن برندهای معتبر تولیدکننده این محصولات را معرفی خواهد کرد.

این برندهای معتبر شامل:

یورونت euronet

سوراسل souracell

کامیسف kamisef

پاور لایت power light

سولار پاور solar power

پاورکینگ power king

سان پاور sun power

 

انواع پنل خورشیدی عشایری در توان های مختلف با چه قطعاتی ساخته می شوند؟

همانطور که گفته شد قطعات نقش مهم و اساسی را در انواع پنل های خورشیدی از نوع عشایری ایفا می کنند. بنابراین باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند.

در این قسمت از نوشته قصد داریم مهمترین قطعاتی را که در ساخت این نوع از پکیج های سولار تولیدکننده برق مورد استفاده قرار می گیرند را معرفی کنیم، این قطعات در تمامی این محصولات مشترک هستند و فقط ظرفیت نهایی آن ها با توجه به توان تولیدی سیستم تغییر می کند.

تجهیزات مصرفی شامل:

باکس باتری

باتری

شارژکنترلر

پنل

اینورتر

کابل

سوکت

خروجی برق 220 ولت

لامپ کم مصرف

خروجی شارژ تلفن همراه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *