پنل خورشدی قابل حمل یک سیستم تولیدکننده انرژی برق است که می تواند نور تابشی آفتاب را جذب کرده و تبدیل به انرژی الکتریسیته کند. بنابراین این نوع از سیستم های تولید کننده برق با نام پکیج های خورشیدی تولید شده و در بازارهای تجاری به فروش می رسند.

لازم به ذکر است که یادآوری کنیم نور تابشی خورشید توسط پنل یا صفحه خورشیدی جذب می شود و همچنین این نوع از سیستم ها مجهز به باتری پشتیبانی هستند که امکان ذخیره انرژی تولید شده مهیا است.

بنابراین از این نوع پکیج سولار خورشیدی می توان در مناطقی که از دکل های برق سراسری دور هستیم برای تامین برق مصرفی خود استفاده کنیم.

باید گفت که این نوع از ژنراتورهای تولید برق از نوع خورشیدی در توان های متنوعی ساخته می شوند که یکی از این توان های تولیدی پر مصرف توان تولیدی 80 وات نیز می باشد.

ادامه این مقاله توضیحات بیشتری را از این نوع سیستم های تولید برق از نوع پکیج خورشیدی قابل حمل در توان 80 وات در اختیار شما قرار می دهد.

این توضیحات بصورت دو عنوان زیر مطرح خواهند شد.

توان تولیدی تجهیزات مورد استفاده در این نوع از ژنراتورهای تولید برق 80 واتی به چه صورت است؟

نوع تجهیزات مورد استفاده در این نوع از سیستم های تولید برق 80 واتی به چه صورت است؟

 

توان تولیدی تجهیزات مورد استفاده در این نوع از ژنراتورهای تولید برق 80 واتی به چه صورت است؟

لازم به ذکر است که برای ساخت پنل خورشیدی قابل حمل در توان 80 وات باید توان تولیدی تجهیزات اساسی مورد استفاده در این سیستم ها با دقت انتخاب شود. این کار توسط طراحان و متخصصان حوزه سیستم های خورشیدی صورت می گیرد.

در واقع طراحان با دقت در انتخاب توان تولیدی تجهیزات مورد استفاده در پکیج های خورشیدی 80 واتی می توانند کیفیت و راندمان نهایی محصول را بالا ببرند و همچنین قیمت نهایی آن را کاهش دهند.

در ادامه این قسمت از مقاله توان تولیدی تجهیزات خورشیدی مورد استفاده در این نوع از سیستم های تولید برق در توان 80 وات را مشخص خواهیم کرد.

توان تولیدی تجهیزات مورد استفاده بصورت زیر است:

پنل: 80 وات

باتری: 42 آمپر

شارژکنترلر: 5 آمپر

اینورتر: 500 وات

لامپ ها: 5 وات

پروژکتور: 50 وات

 

نوع تجهیزات مورد استفاده در این نوع از پنل خورشیدی قابل حمل 80 واتی به چه صورت است؟

علاوه بر اینکه توان تولیدی پکیج های خورشیدی قابل حمل از اهمیت زیادی در بالا بردن کیفیت نهایی محصول برخوردار است بلکه نوع تجهیزات مورد استفاده نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

در این قسمت نوع تجهیزات مورد استفاده در این نوع از سیستم ها را مشخص خواهیم کرد:

پنل: پلی کریستال

باتری: سیلد اسید

شارژکنترلر: PWM

اینورتر: شبه سینوسی

لامپ ها: LED

پروژکتور: DC

کابل: ضدآب

سوکت: MC4

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *