پنل خورشیدی قابل حمل برای گروه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از محصولات نوعی سیستم تولید انرژی برق هستند که توانایی این را دارند تا نور تابشی خورشید را در طول روز جذب کرده و آن را بلافاصله تبدیل به انرژی الکتریسیته کنند.

لازم به ذکر است که جذب نور خورشید در این نوع از سیستم ها توسط پنل خورشیدی صورت می گیرد و برق تولیدی نیز امکان ذخیره در باتری پشتیبانی را دارد. با توجه به این که ساز و کار این محصولات وابسته به نور خورشید است بنابراین می توان به آن ها پکیج های خورشیدی گفته شود.

همچنین این محصولات در ابعاد کوچک و وزن سبک ساخته می شوند و قابلیت حمل را به راحتی دارند. بنابراین به آن ها سیستم های سولار قابل حمل گفته می شود.

این نوع از پکیج های سولار خورشیدی در توان های مختلف طراحی و تولید می شوند که یکی از این توان های تولیدی سیستم های تولید برق در توان 30 وات می باشد.

در ادامه این نوشته قصد داریم تا اطلاعات بیشتری را از این نوع محصولات ژنراتور تولید برق در توان 30 وات در اختیار شما قرار دهیم.

این عنوان ها بصورت زیر معرفی می شوند.

تجهیزاتی که برای ساخت این نوع از سیستم های ژنراتور در توان 30 وات استفاده می شود کدام موارد است؟

مشخصات فنی تجهیزات مورد استفاده در این نوع از سیستم های ژنراتور تولید برق در توان 30 وات کدام موارد است؟

 

تجهیزاتی که برای ساخت این نوع از سیستم های ژنراتور تولید برق در توان 30 وات استفاده می شود کدام موارد است؟

همانطور که در نوشته قبلی گفته شد، برای ساخت انواع پنل های خورشیدی قابل حمل در توان های مختلف باید ظرفیت قطعات متناسب با ظرفیت تولیدی سیستم باشد. همچنین می توان گفت که تجهیزات و قطعات این نوع از پکیج های خورشیدی درجه کیفیت بالایی دارند و در نتیجه طول عمر و کیفیت نهایی سیستم بالا خواهد بود.

بطور کلی تجهیزاتی که برای ساخت این نوع از سیستم های پکیج خورشیدی در توان 30 وات مورد استفاده قرار می گیرد بصورت زیر خواهد بود.

این تجهیزات مورد استفاده شامل:

باتری خورشیدی 18  آمپر

پنل خورشیدی 30 وات

شارژکنترلر خورشیدی 5 آمپر

لامپ های کم مصرف 5 وات

سوکت شارژ تلفن همراه

آدابتور

مبدل فندکی

کیف تجهیزات

 

مشخصات فنی تجهیزات مورد استفاده در این نوع از پنل خورشیدی قابل حمل در توان 30 وات کدام موارد است؟

مشخصات فنی در انواع پکیج های خورشیدی قابل حمل از اهمیت زیادی برخوردار هستند و باید در اختیار خریداران قرار گیرد. در این قسمت از نوشته بصورت کلی به مشخصات فنی این محصولات در توان 30 وات خواهیم پرداخت.

این مشخصات شامل:

باتری: 12 ولت سیلد اسید

پنل: 12 ولت پلی کریسیتال

شارژ کنترلر 12 ولت: PWM

لامپ: 12 ولت LED

سوکت: MC4

کابل: ضدآب

آدابتور: برق شهری

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *