پنل خورشیدی عشایری در توان 20 وات را می توان یکی از کوچکترین انواع سیستم های تولیدکننده انرژی دانست که با دو مشخصه بسیار مهم و قابل توجه تولید و توزیع می شود.

این دو مشخصه باعث شده است که این نوع از سیستم ها در رده محصولات خورشیدی پرفروش قرار بگیرند. مشخصاتی که باعث پرفروش شدن این سیستم ها در توان 20 وات شده است را می توان به وزن سبک و حمل راحت مرتبط دانست.

پنل ال ای دی پروژکتور و پکیج خورشیدی عشایری در توان 20 وات دارای خروجی 12 ولت است و قادر است تا کمترین زمان ممکن نور خورشید را جذب کرده و آن را به برق مورد نیاز تبدیل کند.

همچنین می توان به این موضوع اشاره کرد که در این نوع از سیستم های ژنراتور تولید برق از نوع خورشیدی در توان 20 وات امکان ذخیره انرژی در باتری پشتیبانی به مدت طولانی امکان پذیر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع از محصولات سیستم های خورشیدی از نوع عشایری در توان 20 وات دو عنوان زیر را معرفی خواهیم کرد.

ظرفیت قطعات الکتریکی مورد استفاده در انواع پکیج های سولار در توان 20 وات به چه صورت است؟

انواع پنل ال ای دی خطی و سیستم ها در توان 20 وات با چه ویژگی هایی ساخته می شوند؟

 

ظرفیت قطعات الکتریکی مورد استفاده در انواع پکیج های سولار در توان 20 وات به چه صورت است؟

برای اینکه پنل های خورشیدی عشایری در توان 20 وات با کیفیت و کارایی بالایی تولید شود باید ظرفیت قطعاتی که مورد استفاده قرار می گیرد توسط متخصصان حوزه سیستم های خورشیدی تعیین شود.

این کار باعث افزایش عملکرد سیستم تولیدکننده برق خواهد شد و همچنین طول عمر آن افزایش یافته و قیمت نهایی آن نیز کاهش چشم گیری خواهد داشت.

در این قسمت از نوشته ظرفیت قطعات الکتریکی مورد استفاده در این نوع از ژنراتورهای تولیدکننده برق در توان 20 وات را مشخص خواهیم کرد.

ظرفیت این قطعات الکتریکی شامل:

پنل: 12 ولت 20 وات

باتری: 12 ولت 7 آمپر

شارژکنترلر: 12 ولت 5 آمپر

کابل لامپ: 3 متر

لامپ: 12 ولت 5 وات

کابل پنل: 5 متر

 

انواع پنل خورشیدی عشایری در توان 20 وات با چه ویژگی هایی ساخته می شوند؟

لازم به ذکر است که پنل های خورشیدی عشایری 20 واتی یکی از پرفروش ترین و پرمصرف ترین انواع محصولات تولید کننده برق هستند و این افزایش خرید این محصولات بستگی به ویژگی های این نوع از سیستم ها دارد.

در این قسمت از نوشته قصد داریم تا ویژگی های مهم و بارز این نوع از پکیج های سولار عشایری 20 واتی را مشخص کنیم.

این ویژگی ها شامل:

امکان شارژ با پنل خورشیدی

قابلیت حمل راحت

امکان شارژ با برق شهری

قیمت مناسب

راه اندازی آسان

طول عمر بالا

18 ماه ضمانت

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *