انرژی خورشیدی سیار از سیستم های پرکاربرد است که عملکرد آن بسیار قابل توجه بوده و قیمت آن ها در بازارهای تجاری ارزان می باشد.

 

صفحه های خورشیدی

در قسمت اول از این مقاله قصد داریم تا توضیحات کلی را در مورد صفحه های خورشیدی در اختیار شما قرار دهیم تا با داشتن اطلاعات اولیه از این قطعه درک بهتری از سیستم های تولیدکننده انرژی برق از نوع خورشیدی را داشته باشید.

می توان گفت که صفحه های خورشیدی در بازارهای تجاری داخلی با نام پنل های خورشیدی به فروش می رسند و یک قطعه اصلی در ساخت سیستم ها تولید برق از نوع خورشیدی هستند. وظیفه اصلی این صفحه های خورشیدی این است که نور خورشید را جذب کنند و آن را بلافاصله به انرژی الکتریسیته تبدیل کنند. بنابراین الزامی است که این صفحه ها در مقابل نور خورشید قرار داده شوند.

قرار دادن این صفحه ها در سایه و یا پشت پنجره به دلیل اینکه نور خورشید را به خوبی نمی توانند جذب کنند عملکرد خوب و قابل توجهی نخواهد داشت.

بطور کلی می توان گفت که این قطعه اولین و اصلی ترین قطعه سازنده انواع سیستم های انرژی خورشیدی سیار است. به دلیل اینکه این سیستم های تولید کننده انرژی برق، سیار خواهند بود در نتیجه قابلیت حمل و جابه جایی باید برای آن ها امکان پذیر باشد، در نتیجه باید صفحه انتخابی در این نوع از سیستم های خورشیدی سیار ابعاد کوچکی داشته باشد.

اصولا سیستم های انرژی خورشیدی سیار در توان های مختلف طراحی و تولید می شوند ولی وجه اشتراک همه آن ها این است که علاوه بر تولید برق مصرفی بتوان به سادگی آن ها را جابه جا کرد، بنابراین ابعاد و وزن صفحه های خورشیدی مورد استفاده در این نوع از سیستم های ژنراتور تولید برق از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

قیمت پنل خورشیدی 220 ولت

در قسمت اول از این مقاله در مورد صفحه های خورشیدی  (پنل خورشیدی) صحبت شد و بصورت کلی توضیح دادیم که مهمترین قطعه مورد استفاده در انواع سیستم های انرژی خورشیدی سیار  پنل خورشیدی است که جاذب نور خورشید می باشد.

در این قسمت می خواهیم در مورد قیمت این نوع از سیستم های تولیدکننده برق صحبت کنیم. بطور کلی انواع سیستم های انرژی خورشیدی سیار در بازارهای داخلی با نام تجاری پنل های خورشیدی به فروش می رسند. با توجه به نوع ساختار و قابلیت هایی که این نوع از سیستم ها دارند می توان از آن ها انتظار خروجی 12 ولت و همچنین خروجی 220 ولت داشت.

در سیستم های پنل خورشیدی سیار با خروجی ولتاژ 220 ولت از قطعه دیگری به نام مبدل استفاده می شود که وظیفه اصلی آن تبدیل برق 12 ولت و یا 24 ولت به 220 ولت است. به دلیل استفاده مبدل در این نوع از سیستم های پنل خورشیدی سیار در نتیجه انتظار داریم تا قیمت این محصولات نیز بالاتر باشد.

در این قسمت از نوشته قصد داریم تا قیمت انواع پنل خورشیدی سیار با خروجی 220 ولت را مشخص کنیم.

قیمت این نوع از سیستم های انرژی خورشیدی سیار 220 ولت شامل:

پکیج های سولار سیار 220 ولت با توات 100 وات تقریبا 10.500.000 تومان

سیستم های پنل خورشیدی سیار 220 ولت با توان 250 وات تقریبا 25.500.000 تومان

ژنراتور انرژی خورشیدی سیار 220 ولت با توان 320 وات تقریبا 31.500.000 تومان

پکیج پنل خورشیدی سیار 220 ولت با توان 380 وات تقریبا 37.500.000 تومان

 

فروش تجهیزات پنل خورشیدی

در قسمت قبل توضیح دادیم که قیمت سیستم های پنل خورشیدی سیار با ولتاژ برق 220 ولت یکسان نیست و بستگی به توان تولیدی این محصولات دارد. در واقع می توان گفت که یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در فروش تجهیزات پنل خورشیدی قیمت است که البته عوامل دیگر نیز تاثیر گذار خواهد بود.

همچنین در قسمت قبل دیدیم که سیستم های انرژی خورشیدی سیار در توان 380 وات از قیمت بالاتری برخوردار است زیرا تجهیزاتی که برای ساخت این سیستم پنل خورشیدی مورد استفاده قرار گرفته است، بسیار قوی تر می باشد. در واقع می توان گفت که هر چه ظرفیت تجهیزات مورد استفاده در انواع سیستم های پنل خورشیدی سیار توان تولیدی بالاتری داشته باشند می توانند برق بیشتری را تولید کرده و در نهایت قادر هستند تا برق بیشتری در باتری های پشتیبانی خود ذخیره کنند.

باید یادآوری کرد که فروش تجهیزات پنل خورشیدی در انواع سیستم های انرژی خورشیدی سیار با توجه به قابلیت و کارایی آن سیستم صورت می گیرد.

برای فروش بهتر تجهیزات پنل خورشیدی باید به نکات مهمی توجه کرد.

این نکات را می توان بصورت زیر معرفی کرد:

ظرفیت میزان برق تولیدی توسط سیستم انرژی خورشیدی سیار

کاربردهای انواع سیستم انرژی خورشیدی سیار

محیط نصب انواع سیستم های خورشیدی سیار

میزان برق ذخیره شده در این نوع از سیستم های پنل خورشیدی سیار

نوع تجهیزات مورد استفاده در این نوع از سیستم های پنل خورشیدی سیار

توان تولیدی تجهیزات مورد استفاده در سیستم های پنل خورشیدی سیار

 

نمایندگی فروش سلول خورشیدی

در قسمت های قبلی همین مقاله اطلاعات کلی را در مورد صفحه های خورشیدی، قیمت پنل خورشیدی سیار و فروش تجهیزات مورد استفاده در انواع پنل های خورشیدی سیار در اختیار شما خوانندگان قرار دادیم. در این قسمت از نوشته می خواهیم در مورد نمایندگی های فروش این نوع از سلول های خورشیدی صحبت کنیم.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که سیستم تولید برق از نوع سیار و خورشیدی جایگاه قابل توجهی را در بازارهای تجاری و در بین مصرف کنندگان بدست آورده اند و امروزه تعداد افراد بسیار زیادی خواهان این هستند که برای تولید برق مصرفی خود به جای استفاده از زنراتورهای دیزلی از این نوع سیستم های انرژی خورشیدی از نوع سیار استفاده کنند.

بنابراین تولیدکنندگان زیادی وارد زمینه تولید و توزیع این نوع از سیستم های پنل خورشیدی سیار شده اند و در نتیجه شاهد به وجود آمدن بازارهای رقابتی این نوع از محصولات شده ایم.

روش های مختلف زیادی وجود دارد که شما مصرف کنندگان بتوانید این نوع از سیستم های ژنراتور تولید برق از نوع سیار و خورشیدی را به سادگی خریداری کنید ولی یکی از مرسوم ترین روش ها مراجعه به نمایندگی های فروش سلول های خورشیدی است.

در این بین شما خریداران و مصرف کنندگان می توانید بهترین نوع سیستم های تولیدکننده انرژی برق از نوع خورشیدی و سیار را از نمایندگی های فروش سیستم های خورشیدی شرکت سوراسل در سراسر ایران با قیمت بسیار مناسب تر خریداری کنید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *