پنل خورشیدی قابل حمل یک نوع از نسل جدید پکیج های تولید برق است که در توان ها و ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شود. وظیفه اصلی این نوع از محصولات ژنراتور تولید برق این است که با استفاده از صفحه خورشیدی نور تابشی آفتاب را در طول روز جذب کرده و آن را به انرژی الکتریسیته تبدیل کند.

همچنین این نوع از پکیج های تولید کننده برق مجهز به باتری پشتیبانی می باشند که با استفاده از باتری این امکان وجود دارد که برق تولید شده در طول روز در این باتری ها ذخیره شود، بنابراین به دلیل وجود باتری ذخیره کننده انرژی می توان از این محصولات در شرایطی که نور خورشید نیست و یا به برق شهری دسترسی نداریم، بتوانیم با قیمت ارزان برق مورد نیاز خود را تامین کنیم.

در این بین این نوع از سیستم های خورشیدی در ابعاد کوچک و وزن سبک ساخته می شوند و در سال های اخیر شاهد کاهش قیمت این محصولات بوده ایم.

قصد داریم بیشتر در مورد این نوع از محصولات خورشیدی قابل حمل صحبت کنیم و برای این منظور می توانیم عنوان هایی زیر را معرفی کنیم.

پکیج های تولید برق از نوع قابل حمل در چند مدل طراحی می شوند؟

قیمت عمده و ارزان این محصولات پکیج تولید برق به چه صورت است؟

 

پکیج های تولید برق از نوع قابل حمل در چند مدل طراحی می شوند؟

لازم است یادآوری کنیم که پنل های خورشیدی قابل حمل در توان های پایین تولید می شوند و قابلیت های محدود ولی کاربردی دارند. در ادامه این نوشته قصد داریم به چند نوع از این ژنراتورهای خورشیدی از نوع قابل حمل اشاره کنیم.

انواع این محصولات شامل:

پکیج خورشیدی دو لامپه

سیستم قابل حمل سه لامپه

ژنراتور سولار چهار لامپه

پکیج خورشیدی با خروجی 12 ولت

سیستم سولار قابل حمل با خروجی 220 ولت

پکیج سولار با بدنه فلزی

ژنراتور خورشیدی با ضمانت 18 ماهه

 

قیمت عمده و ارزان این نوع از پنل خورشیدی قابل حمل به چه صورت است؟

باید یادآوری کنیم که امروزه شاهد این هستیم که انواع ژنراتورهای پکیج خورشیدی از نوع قابل حمل با قیمت ارزان به فروش می رسند. عوامل زیادی تاثیرگذار در قیمت نهایی این محصولات خواهد بود.

عواملی همچون وجود بازارهای رقابتی، افزایش کیفیت و کارایی محصول، افزایش تولیدات و در نهایت افزایش خرید یک محصول در قیمت نهایی آن نیز تاثیر گذار است.

در ادامه قیمت ارزان و عمده این نوع از محصولات تولید برق قابل حمل را مشخص خواهیم کرد.

قیمت ارزان این پکیج های خورشیدی بصورت زیر است.

دو لامپه: 2.950.000 تومان

سه لامپه: 3.950.000 تومان

شش لامپه: 5.200.000 تومان

با قابلیت روشن سازی تلویزیون: 11.500.000 تومان

مجهز به یخچال خورشیدی: 29.500.000 تومان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *