پنل خورشیدی قابل حمل نمونه ای جدید از انواع ژنراتورهای تولید برق است که دارای ساز و کاری خاص و ویژه می باشد. این نوع از سیستم های تولید برق بر خلاف ژنراتورهای دیزلی نیازی به سوخت های فسیلی ندارند، در نتیجه تولید برق با کمترین هزینه و همچنین بدون آلودگی صوتی و زیست محیطی صورت می گیرد.

این نوع از ژنراتورها، نوعی پکیج تولیدکننده برق هستند که با استفاه از دریافت نور خورشید انرژی الکتریسیته را برای مصارف متفاوت تولید می کنند، همچنین این محصولات وزن سبک داشته و به سادگی قابلیت حمل و جابه جایی را دارند. بنابراین به آن ها پکیج های خورشیدی قابل حمل گفته می شود.

در اغلب مواقع این نوع از پکیج های تولید الکتریسیته توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید می شوند که در نتیجه این محصولات در بازارهای داخلی نه تنها با کیفیت بالا توزیع می شوند بلکه با قیمت ارزان و بصورت عمده به فروش می رسند.

ادامه این متن اطلاعات بیشتری را در مورد این نوع از محصولات در قالب دو عنوان زیر در اختیار شما قرار می دهد.

این عنوان ها بصورت زیر معرفی می شوند.

پکیج های تولید برق ساخته شده در داخل کشور در چه توان هایی تولید می شوند؟

این نوع از پکیج های تولید برق ساخته شده در ایران چه ویژگی های بارزی را دارند؟

 

پکیج های تولید برق ساخته شده در داخل کشور در چه توان هایی تولید می شوند؟

همانطور که در قسمت مقدمه بصورت خلاصه توضیح دادیم، کشورمان ایران یکی از بزرگترین تولیدکننده انواع پنل های خورشیدی قابل حمل می باشد که در این قسمت می توان به جرات گفت که محصولات پکیج خورشیدی تولید شده در ایران به سادگی با نمونه های خارجی هم از نظر کیفیت و کارایی و هم از نظر قیمت قابل رقابت هستند.

در این قسمت از نوشته توان های تولیدی این نوع از پنل های تولید برق از نوع خورشیدی و قابل حمل که توسط متخصصان داخلی طراحی می شوند را معرفی خواهیم کرد.

توان های تولیدی این نوع از پکیج های خورشیدی قابل حمل ساخت ایران شامل:

20 وات

30 وات

50 وات

80 وات

100 وات

325 وات

380 وات

 

این نوع از پنل خورشیدی قابل حمل ساخته شده در ایران چه ویزگی های بارزی را دارد؟

باید بگوییم که کشور ایران یکی از بزرگترین سازنده های انواع پنل های خورشیدی از نوع قابل حمل در توان های مختلف است که با ویژگی های بسیار بارز تولید می شوند. در این قسمت از متن قصد داریم تا ویژگی های این نوع از محصولات را مشخص کنیم.

ویژگی های بارز این نوع از پکیج های قابل حمل از نوع خورشیدی شامل:

نصب راحت

قابلیت حمل

ضمانت 18 ماهه

کیفیت بالا

ذخیره برق تولیدی

امکان روشن سازی یخچال خورشیدی

قیمت ارزان

امکان روشن سازی تلویزیون خورشیدی

طول عمر بالا

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *