چراغ خورشیدی در انواع مختلف طراحی میشود که هر کدام از آن ها کیفیت متنوعی دارد. جدیدترین نوع این محصولات را میتوانید ارزان خریداری کنید.

 

تعریف اجمالی چراغ خورشیدی

با توجه به نوع کارکرد این محصولات می توان گفت که چراغ های خورشیدی جدیدترین نوع لامپ های تولید روشنایی است که تقریبا می توان در هر محیط و هر شرایطی آن ها را نصب و راه اندازی کرد.

این نوع از سیستم های روشنایی در مناطق دور افتاده قابلیت نصب را دارند و قادرند تا نور تابشی آفتاب را به برق dc و در نهایت روشنایی تبدیل کنند.

لازم به ذکر است که با توجه به این کارکردها می توان به این نتیجه رسید که تولید روشنایی با استفاده از لامپ های سولار مقرون به صرفه خواهد بود.

 

انواع متنوع چراغ خورشیدی

تنوع چراغ های خورشیدی بسیار زیاد است، بطوری که همه افراد در هر منطقه ای که زندگی می کنند می توانند از انواع مختلف لامپ های سولار برای روشنایی محیط های فضای بیرونی و حتی محیط های فضای درونی استفاده کنند.

سازندگان در تلاش هستند تا انواع متنوعی از این محصولات را با قابلیت های بیشتر تولید کنند. این قسمت از متن انواع مختلف لامپ های سولار را معرفی خواهد کرد.

انواع متنوع لامپ های سولار بصورت زیر مشخص خواهند شد.

نورافکن های سولار

لامپ های سولار باغچه ای

چراغ های سولار خیابانی پنل جدا

لامپ های سولار دیوارکوب

چراغ های سولار خیابانی پنل متصل

 

مشخصات کیفی چراغ خورشیدی

با توجه به این موضوع که کیفیت برای مصرف کنندگان از اهمیت زیادی برخوردار است، می توان نتیجه گرفت که سازندگان باید مشخصات کیفی این نوع از لامپ های خورشیدی را بصورت کاتالوگ در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

مشخصات کیفی در بین همه انواع لامپ های روشنایی از نوع سولار تقریبا مشترک است. در نتیجه بصورت کلی به مهمترین مشخصات کیفی این محصولات اشاره خواهد شد.

این مشخصه های کیفی بصورت زیر تعیین خواهند شد.

دارای خاصیت ضدآب

تولید شده با گواهی ضدآب ip67

دارای سنسور حرکتی و فتوسل

قابلییت تنظیم بصورت خودکار

امکان نصب در فضای درونی

تولید روشنایی بدون برق شهری

 

قیمت خرید انواع چراغ خورشیدی

همانطور که در چند بخش قبلی ملاحظه کردید، می توان گفت که این نوع از چراغ های خورشیدی دارای قابلیت های زیادی هستند و نصب و راه اندازی آن ها بسیار ساده خواهد بود.

ادامه این نوشته در مورد عوامل موثر بر روی قیمت خرید این محصولات صحبت خواهد کرد. البته باید به این نکته توجه داشت که در بازارهای داخلی لیست قیمت ارائه شده به دلیل نوسانات بازار بصورت تقریبی خواهد بود.

عوامل موثر در تعیین لیست قیمت خرید این محصولات بصورت زیر مشخص می شود.

توان الکتریکی محصول

شدت نور محصول

قطعات الکتریکی استفاده شده

نوع کارایی محصول

ساختار محصول

کیفیت

طول عمر

خدمات پس از فروش

 

شرکت های سازنده چراغ خورشیدی

امروزه شرکت های زیادی سازنده انواع لامپ های روشنایی از نوع سولار هستند. اما تعدادی از این شرکت ها بهترین نوع این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می کنند.

در قسمت پایانی مقاله تعدادی از شرکت های سازنده این نوع از محصولات را معرفی خواهیم کرد.

شرکت های سازنده محصولات روشنایی از نوع سولار شامل موارد زیر خواهد بود.

solar light

kavir solar

euronet

sun light

solar lamp

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *