پکیج خورشیدی 100 وات از آن دست از ژنراتورهای تولید برق است که کارایی بالایی داشته و در شهر تهران قیمت خرید بسیار ارزانی دارد.

 

معرفی کلی سیستم خورشیدی 100 وات

ابتدایی ترین بخش مقاله را به معرفی کلی انواع سیستم های خورشیدی 100واتی اختصاص خواهیم داد. لازم است بگوییم که این سیستم ها نسل جدیدی از محصولات تولید برق هستند.

لازم به ذکر است که بگوییم در این محصولات تولید برق یک صفحه جاذب نور خورشید موجود است که توانایی جذب نور تابشی آفتاب را داشته و قادر است این نور جذب شده را بلافاصله به برق 12 ولت تبدیل کند.

امکان ذخیره انرژی در باتری پشتیبانی برای این سیستم ها مهیا است.

 

ویژگی های ژنراتور خورشیدی 100 وات

استفاده از انواع ژنراتورهای 100واتی سولار در سال های اخیر افزایش یافته است و می توان گفت که این محصولات جایگزین خوبی برای ژنراتورهای دیزلی سوخت فسیلی هستند.

دلیل استفاده بیش از پیش از این محصولات مرتبط با ویژگی هایی بارز آن ها خواهد بود. در قسمت دوم قصد داریم تا ویژگی های مهم این محصولات را مشخص کنیم.

ویژگی های بارز انواع سیستم های تولید برق از نوع سولار بصورت زیر معرفی می شوند.

تولید بر با دریافت نور خورشید

مناسب برای خانه باغ ها

ذخیره برق تولیدی به مدت طولانی

مناسب برای مناطق عشایر نشین

قادر به روشن سازی 10 لامپ 10 وات

امکان شارژ تلفن همراه

قابلیت روشن سازی تلویزیون

نصب ساده

قابل حمل

 

قیمت پکیج خورشیدی 100 وات در تهران

در شهرهای بزرگ مانند تهران استفاده از انواع سیستم های خورشیدی 100واتی رواج زیادی دارد و اکثر افراد ترجیح می دهند در خانه باغ های خود که از شبکه برق سراسری دور است از این سیستم ها استفاده کنند.

قیمت تقریبی این محصولات اگر تولید شرکت های داخلی باشد با توجه به ظرفیت باتری تقریبا بین 7.800.000 تومان تا 12.600.000 تومان خواهد بود.

شما مصرف کنندگان می توانید این سیستم ها را از شرکت کویر سولار با قیمت ارزان خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *