پکیج خورشیدی مسافرتی را می توان در سال های اخیر جزو پرمصرف ترین انواع محصولات تولید الکتریسیته معرفی کرد که برای تولید برق مصرفی در مناطقی که از تیر و دکل های برق شهری دور است مورد استفاده قرار می گیرد.

گاها شاهد این هستیم که بعضی از افراد در مناطقی زندگی می کنند که از دکل های برق سراسری دور هستند و بنابراین باید هزینه زیادی صرف کنند تا بتوانند از برق شهری استفاده کنند که گاها این هزینه های خرید دکل، تیر چراغ برق، سیم و کابل به چند صد میلیون تومان خواهد رسید.

با توجه به این نکته که امروزه هزینه های سیم کشی برق شهری بسیار بالا است بنابراین بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا برای تامین برق مورد نیاز خود از این نوع پکیج های سولار استفاده کنند.

همچنین تعدادی از این سیستم های تولید الکتریسیته با وزن کم و ابعاد کوچک ساخته می شوند که به راحتی قابل حمل و جابه جایی نیز هستند.

در ادامه می توانیم با مطرح کردن عناوین زیر اطلاعات بیشتری را در خصوص این محصولات خورشیدی بدست آوریم.

این عنوان ها بصورت زیر معرفی خواهند شد.

این نوع از سیستم های سولار از نوع مسافرتی در چه توان هایی طراحی و تولید می شوند؟

قیمت خرید تقریبی این نوع از ژنراتورهای تولید الکتریسیته از نوع مسافرتی به چه صورت است؟

 

این نوع از سیستم های سولار از نوع مسافرتی در چه توان هایی طراحی و تولید می شوند؟

باید یادآوری کنیم که پکیج های خورشیدی مسافرتی برای اینکه حمل و جابه جایی آن ها راحت صورت گیرد در ابعاد کوچک و وزن کم طراحی و ساخته می شوند ولی با این حال با عملکرد و کارایی بسیار بالایی در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند.

در این قسمت در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد که این نوع از سیستم های سولار از نوع مسافرتی در چه توان هایی تولید می شوند.

توان های تولیدی این محصولات شامل:

10 وات

20 وات

30 وات

50 وات

80 وات

100 وات

قیمت خرید تقریبی این نوع از پکیج خورشیدی مسافرتی در توان های مختلف به چه صورت است؟

در سال های اخیر شاهد این هستیم که شرکت های ایرانی به جمع تولیدکننده های این محصولات پیوسته اند و تلاش می کنند تا محصول سولار مسافرتی را با کیفیت بالا و قیمت خرید ارزان نیز تولید کنند.

در این قسمت از نوشته قصد داریم به صورت تقریبی قیمت خرید این نوع از سیستم های ژنراتور تولید الکتریسیته در توان های مختلف را مشخص کنیم.

این قیمت های تقریبیب به صورت زیر خواهد بود.

10 وات: 1.500.000 تومان

20 وات: 2.900.000 تومان

30 وات: 3.900.000 تومان

50 وات: 5.200.0000 تومان

80 وات: 7.800.0000 تومان

100 وات: 10.500.000 تومان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *