پکیج خورشیدی مسافرتی یک نوع از سیستم تولید برق است که بسیار پرکاربرد بوده و در حال حاضر در سراسر جهان افراد و گروه های مختلف برای تولید و تامین برق مورد نیاز خود از این سیستم های تولید انرژی الکتریسیته نیز استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که این نوع از سیستم های تولید برق یکی از پرمصرف ترین انواع محصولات خورشیدی هستند که توسط افرادی مورد استفاده قرار می گیرد که به برق سراسری دسترسی ندارند و می خواهند وسایل برقی مصرفی خود را در مناطق دور از برق شهری مورد استفاده قرار دهند.

باید گفت که این نوع از سیستم های تولید برق مجهز به پنل خورشیدی هستند و با استفاده از این پنل می توانند در طول روز نور تابشی آفتاب را دریافت کنند، همچنین طی ساز و کاری این نور تابشی تبدیل به انرژی الکتریسیته شده و در باتری پشتیبانی نیز ذخیره می شود.

می توان در مورد این نوع از ژنراتورهای تولید برق اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم. این اطلاعات بصورت عناوین زیر مطرح خواهند شد.

ژنراتوهای تولید برق از نوع مسافرتی در چه توان هایی تولید می شوند؟

مصرف کنندگان بزرگ این نوع از محصولات تولید الکتریسیته از نوع مسافرتی چه کسانی هستند؟

 

ژنراتوهای تولید برق از نوع مسافرتی در چه توان هایی تولید می شوند؟

می توانیم بگوییم که این نوع از پکیج های خورشیدی مسافرتی موارد مصرفی متعددی دارند. در این بین بعضی از این سیستم ها فقط توانایی روشن کردن چند عدد لامپ کم مصرف را دارند، همچنین تعدادی از آن ها قابلیت روشن سازی تلویزیون را داشته و تعدادی قادر به راه اندازی یخچال نیز می باشند.

در این قسمت از مقاله خواهیم گفت که این نوع از ژنراتوهای تولید برق از نوع مسافرتی در چه توان هایی طراحی و تولید می شوند؟

توان های تولید این محصولات شامل:

10 وات

20 وات

30 وات

50 وات

80 وات

100 وات

 

مصرف کنندگان بزرگ این نوع از پکیج خورشیدی مسافرتی چه کسانی هستند؟

با توجه به این موضوع که انواع سیستم های مسافرتی از نوع خورشیدی در ابعاد کوچک و وزن سبک طراحی می شوند بنابراین قابلیت حمل آن ها بسیار راحت است و افراد و گروه های زیادی می توانند برای تامین برق مصرفی خود از این نوع سیستم ها استفاده کنند.

در این بخش از نوشته می توانیم به بزرگترین مصرف کننده های این نوع از سیستم های تولید برق از نوع مسافرتی و خورشیدی اشاره کنیم.

بزرگترین مصرف کننده های این نوع از محصولات شامل:

زنبورداران

عشایران

کوهنوردان

مسافران

دامداران

کشاورزان

باغدارها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *