چراغ پارکی خورشیدی از جدیدترین انواع لامپ های روشنایی هستند که با توجه به نوع ساختاری که دارند با نام چراغ های خورشیدی در بازارهای تجاری داخلی و خارجی شناخته شده اند.

دلیل اصلی اینکه برای این نوع از لامپ های روشنایی نام پارکی در نظر گرفته شده است فقط و صرفا یک نام تجاری است و با توجه به کارایی هایی که این نوع از لامپ های روشنایی از نوع خورشیدی دارند می توان از آن ها برای تامین روشنایی محوطه های فضای بیرونی استفاده کرد.

مهمترین قابلیتی که برای این نوع از محصولات لامپ روشنایی می توان در نظر گرفت همان خاصیت ضدآب این محصول است که تولیدکنندگان پنل ال ای دی ضد اب برای اثبات گفته خود محصولات را با گواهی IP67 در اختیار خریداران و مصرف کنندگان قرار می دهند.

همچنین باید یادآور شد که این نوع از لامپ های سولار و خورشیدی در توان های مختلف 30 وات، 60 وات، 90 وات، 120 وات، 150 وات، 200 وات، 300 وات و همچنین 400 وات ساخته می شوند.

در ادامه به دو عنوان زیر اشاره می کنیم که با توجه به آن ها می توانیم در مورد این لامپ های سولار اطلاعات بیشتری را بدست آوریم.

این عناوین شامل موارد زیر است:

لامپ های سولار در چند نوع و مدل طراحی و ساخته می شوند؟

انواع لامپ های روشنایی خورشیدی دارای چه مشخصات مکانیکی هستند؟

 

لامپ های سولار در چند نوع و مدل طراحی و ساخته می شوند؟

همانطور که به وفور در بازارهای تجاری دیده می شود، چراغ های پارکی خورشیدی در انواع و مدل های مختلف در بازارهای فروش بین المللی توزیع شده اند.

طراحان این محصولات تلاش می کنند تا لامپ های خیابانی از نوع خورشیدی را با توجه به میزان مصرف و نیاز خریداران و مصرف کنندگان تولید کنند.

در ادامه به تعدادی از انواع این نوع از محصولات لامپ روشنایی اشاره می کنیم.

لامپ روشنایی از نوع پنل جدا

چراغ خورشیدی از نوع پنل متصل

محصول سولار مجهز به سنسور حرکتی

لامپ خورشیدی مجهز به سنسور فتوسل

چراغ خیابانی با بدنه فلزی

لامپ خورشیدی با لامپ LED

چراغ پارکی با لامپ COB

لامپ سولار در توان 120 وات

چراغ خورشیدی با گواهی ضدآب

لامپ پارکی در توان 150 وات

چراغ پارکی در توان 150 وات

لامپ خورشیدی در توان 200 وات

 

انواع چراغ پارکی خورشیدی دارای چه مشخصات مکانیکی هستند؟

مشخصات فنی را می توان از ارکان بسیار مهم یک محصول روشنایی دانست که سازندگان بایستی آن را بصورت کامل در اختیار خریداران خود قرار دهند.

در این قسمت از نوشته به مهمترین مشخصات مکانیکی پنل ال ای دی سه حالته و این نوع از چراغ های سولار از نوع پارکی اشاره می کنیم.

این مشخصات شامل:

پنل: پلی کریستال

لامپ: COB

باتری: لیتیومی

شارژر فلشر: PWM

بدنه: ضدآب

سنسور: حرکتی و فتوسل

کابل: ضدآب

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *