امروزه پروژکتور های خورشیدی یک محصول بسیار پرطرفدار و پرکاربرد هستند. با پیشرفت تکنولوژی و انرژی خورشیدی جایگزین سوخت های فسیلی شد و افراد زیادی به استفاده از این محصول روی آوردند.

پروژکتور های خورشیدی انواع مختلفی دارند. خرید پنل ال ای دی ار جی بی و پروژکتور خورشیدی 120 وات هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی انجام می شود.

خرید پروژکتور خورشیدی 120 وات از نمایندگی ها

تعداد لامپ به کار رفته در پروژکتور خورشیدی

تعداد لامپ به کار رفته در پروژکتور خورشیدیپروژکتور های خورشیدی انواع مختلفی دارند و بسته به کاربردشان، تعداد لامپ های متفاوتی در تولید آن ها به کار گرفته می شود.

برای مثال تعداد لامپ به کار رفته در پروژکتور های 120 واتی، 396 عدد لامپ ال ای دی می باشد. میزان تولید نور این دستگاه بسیار زیاد است بنابراین در محیط ها و سالن های بزرگ استفاده می شود.

این دستگاه نقاط قوت زیادی دارد. از فواید این دستگاه می توان به حمل و نقل آسان، عدم نیاز به سیم کشی و پریز، تولید نور و انرژی بالا، کاملا امن و بی خطر بودن، مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، صرفه جویی در مصرف برق و کاهش هزینه های مربوطه و…اشاره کرد.

پروژکتور خورشیدی انرژی را از طریق پنل ها در باتری ذخیره می کند و در زمان لازم مانند شب که محیط نیاز به نور دارد، ازاد می کند. این روش هیچ گونه مواد مضر و آلاینده ای تولید نمی شود و فوق العاده به پاکیزگی محیط زیست کمک می کند.

تجارت پروژکتور خورشیدی 120 وات

تجارت پروژکتور خورشیدی 120 واتبازار فروش پنل ال ای دی پاور و پروژکتور ها بسیار داغ است و هر روزه افراد زیادی به خرید و فروش این محصول می پردازند. تجارت پروژکتور به روش های مختلفی انجام می شود.

تجارت پروژکتور خورشیدی به دو صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود. فروش اینترنتی و آنلاین این محصول، از طریق همین سایت انجام می شود. انواع مختلف این محصول با ابعاد و کیفیت های مختلف در این سایت قرار گرفته است. مشتریان می توانند برای خرید این محصول به سایت مراجعه کنند و پس از ثبت سفارش، با آرامش خاطر منتظر دریافت محصول مورد نظر باشند.

هم چنین این محصول در مراکز معتبر به فروش می رسد. در این مراکز محصولات اصل و با کیفیت با قیمت بسیار ارزان و مناسب به مشتریان ارائه می گردد. از آن جا که تولید این محصول به فراوانی در کشورمان انجام می شود، بنابراین امکان فروش مستقیم و به قیمت درب کارخانه برای مشتریان فراهم شده است. مشتریان می توانند خرید خود را با سود بسیار کم و قیمت ارزان، انجام دهند.

فروش این محصول هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی انجام می شود. فروش کلی سبب کاهش قیمت محصول می شود. بنابراین به مشتریان توصیه می شود خرید خود را به صورت کلی انجام دهند تا از نظر اقتصادی صرفه جویی کنند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *