پروژکتور 100 وات خورشیدی Solar Light


در حال حاضر تولید انواع پنل ال ای دی پروژکتور و پروژکتور خورشیدی در بسیاری از کارخانه ها و شرکت های تولیدی الکتریکی توسط کادر مجرب انجام می شود.

این پروژکتورهای خورشیدی توسط انرژی های خورشیدی کار می‌کنند و به هیچ نوع برق و کابل کشی نیازی ندارند و می توان آنها را روی دیوار و سطوح صاف نصب کرد. کارایی این نوع پروژکتورها بسیار آسان است و نیاز به هیچ نوع تخصصی نیست.

اگر شما به دنبال خرید پروژکتور خورشیدی کم مصرف و با کیفیت هستید به نمایندگی‌های ما که آدرس آن در همین سایت موجود است مراجعه نمایید.

خرید پروژکتور خورشیدی از نمایندگی های معتبر

انواع پروژکتور خورشیدی آفتابی و شارژی

انواع پروژکتور خورشیدی آفتابی و شارژی پروژکتور شارژی با دارا بودن پایه‌های چرخشی برای استفاده در محیط‌های باغی و باغچه و همچنین روی دیوار کاربرد دارد.
پروژکتورهای خورشیدی معمولا در اندازه ها و انواع مختلفی تولید می شوند و از قدرت و توان متفاوتی برخوردارند و بسته به محیط و اندازه فضا مورد استفاده قرار می گیرند.
اما نوع دیگری از انواع پروژکتور وجود دارد به نام خورشیدی آفتابی. منبع تغذیه این پروژکتور نور آفتاب می‌باشد و با قرار گرفتن در زیر نور آفتاب انرژی حاصله ذخیره شده و شب بدون نیاز به منبع برقی قابل استفاده است.

استفاده از این نوع پنل ال ای دی خطی و پروژکتور برای عشایر و روستاییانی که به برق دسترسی ندارند توصیه می‌شود.

برای استفاده از پروژکتور خورشیدی ابتدا میزان فضای و اندازه محیط را در نظر گرفت و سپس پروژکتوری را بر حسب توانایی متناسب با آن انتخاب نمود.

 پروژکتورهای خورشیدی آفتابی معمولا دارای یک رویه شیشه ای بی رنگ می باشند و محیط را به صورت یکنواخت روشن می کنند. این پروژکتورها انرژی های خورشیدی را ذخیره می کنند و در زمان نیاز آزاد می کنند و باعث روشنایی محیط می گردند.

نصب این پروژکتورها بسیار راحت است و باید آنها را جایی مستقر نمود که بیشترین روشنایی را ساطع نمایند همچنین دارای ریموت کنترل هستند و می‌توان مقدار و زمان نور دهی را روی آنها تنظیم نمود. این پرژکتورها معمولا از جنس آلومینیوم ساخته شده اند و مقاومت بالایی دارند.

یکی از مزیت‌های پروژکتور خورشیدی آفتابی این است که در صورت رفتن برق نیز به راحتی کار می کنند و فضا را روشن نگه می دارند. این پروژکتورها کاملا امن و بی خطر هستند و به راحتی جابجا می شوند.

همچنین به دلیل اینکه بدون هیچ نوع برقی کار می کنند از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشند.

تولیدکنندگان پروژکتور خورشیدی در ایران

تولیدکنندگان پروژکتور خورشیدی در ایران هم اکنون فروش پروژکتور خورشیدی به قیمت ارزان در سراسر کشور انجام می شود. تولیدکنندگان پروژکتور این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه به تمامی نقاط کشور ارسال می‌نمایند. خریداران می توانند هم به صورت مراجعه حضوری آن را برای خود تهیه کنند و هم می توانند از طریق اینترنتی اقدام به خرید کنند.

نمایندگی های فروش با طراحی سایت های اینترنتی، تمامی مدل های جدید پروژکتورهای خورشیدی را به همراه قیمتشان درج می‌کنند و خریداران پس از کسب اطلاعات لازم به راحتی می‌توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند و در سریعترین زمان تحویل بگیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *