پکیج خورشیدی 30 وات یکی دیگر از انواع سیستم های تولیدکننده جریان برق است که در بازارهای جهانی داخلی و خارجی قیمت خرید مناسب دارد.

 

تعریف پکیج خورشیدی 30 وات

همانطور که مشاهده می کنید امروزه محصولات جدید وارد بازارهای تجاری شده اند که وظیفه آن ها تولید برق است. این محصولات در کمترین زمان ممکن توانستند جایگزین خوبی برای ژنراتورهای دیزلی باشند.

امروزه این محصولات با نام  تجاری پکیج های خورشیدی شناخته شده که در توان های مختلف طراحی می شوند. یکی از پرمصرف ترین توان های تولید این محصولات توان تولیدی 30 وات است.

در واقع باید گفت که در این نوع از محصولات به جای سوخت های فسیلی نور تابشی آفتاب به برق تبدیل می شود.

 

مشخصات تجهیزات ژنراتور خورشیدی 30 وات

برای ساخت انواع ژنراتورهای خورشیدی 30 وات بایستی از تجهیزاتی استفاده شود که متناسب با ظرفیت سیستم باشد. در نتیجه می توان گفت که انتخاب تجهیزات و همچنین توان تولیدی و کیفیت آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

ادامه قسمت دوم را به معرفی مشخصات تجهیزات مورد استفاده در این محصولات اختصاص خواهیم داد.

مشخصات تجهیزات مورد استفاده بصورت زیر خواهد بود.

پنل: 12 ولت 30 وات

کابل پنل: 5 متر

باتری: 12 ولت 18 آمپر

شارژکنترلر: 12 ولت 5 آمپر

لامپ: 12 ولت 5 وات

کابل لامپ: 3 متر

آدابتور برق شهری

مبدل فندگی

کیف تجهیزات

پایه نگهدارنده پنل

 

قیمت و خرید سیستم خورشیدی 30 وات

همانطور که می دانید خرید یک محصول در درجه اول به کیفیت و در نهایت به قیمت آن وابسته است.

تولید کنندگان برای اینکه بتوانند محصولات تولید خود را سریع تر به فروش برسانند باید در بازارهای تجاری جهانی با رقبای خود که اغلب شرکت های چینی هستند رقابت داشته باشند.

در نتیجه ژنراتور های خورشیدی تولید شده توسط سازندگان داخلی باید از کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب برخوردار باشد تا بتواند با رقبای چینی خود به سادگی رقابت کند.

سازندگان داخلی محصولات سیستم تولید برق را با ضمانت 1 ساله و خدمات پس از فروش با قیمت تقریبی 4.200.000 تومان در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *